سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۲۱

اخبار

افتخارآفرینی دیگری از بهداشت و درمان صنعت نفت فارس در مسابقات ورزشی سراسری بانوان شرکت ملی نفت ایران

تیم بانوان ورزشکار بهداشت و درمان صنعت نفت فارس در مسابقات ورزشی سراسری بانوان ۲۶ سال و بالاتر شرکت ملی نفت ایران خوش درخشید و افتخارآفرین شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، بر اساس این گزارش، ورزشکاران در رشته هاتی مختلف نظیر شنا، شطرنج، تنیس روی میز، دارت، تیر اندازی، آمادگی جسمانی، والیبال، بدمینتون و ...، به صورت تیمی و انفرادی با هم به رقابت پرداختند.


بر این اساس، تعداد یکهزار نفر از بانوان شرکت های نفتی به مدت شش روز، از ششم تا دوازدهم دی ماه، در مجتمع ورزشی و آموزشی نفت محمود آباد برگزار شد.


در این رقابت ها، فرحناز بداغ خانی( همسر دکتر وزیریان، پزشک عمومی)؛ مقام اول رشته شنای انفرادی 50 متر قورباغه و مقام اول 50 متر تیمی آزاد و فروغ رحیمی( همسر دکتر ترابی، متخصص داخلی)؛ مقام اول رشته آمادگی جسمانی را از آن خود کردند.

 

افتخارآفرینی دیگری از بهداشت و درمان صنعت نفت فارس در مسابقات ورزشی سراسری بانوان شرکت ملی نفت ایران 2


این گزارش حاکی است، تیم بهداشت و درمان صنعت نفت فارس متشکل از مریم شجاعی( سرپرست تیم) و لیلا سیوندانی(شرکت کننده در رشته شطرنج)، سارا فتحی و گلناز جانی پور( عضو تیم والیبال سازمان)، فرحناز بداغ خانی ( شرکت کننده رشته شنا) و فروغ رحیمی(شرکت کننده رشته آمادگی جسمانی) اعضای تیم، به این دور از المپیاد ورزشی بانوان شرکت ملی نفت ایران، اعزام شدند.


در مراسم اختتامیه این دوره از رقابت‌ها، در کنار ورزشکاران، مربیان ، سرپرستان ، داوران و عوامل اجرایی، مقدسی؛ مشاور وزیر نفت در امور بانوان و خانواده ، نمایندگان اداره کل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت، رؤسای امور ورزش و تربیت بدنی چهار شرکت اصلی به همراه مسئولین ورزش بانوان، رؤسای امور ورزش شرکت های فرعی/ تابعه و مسئولان بانوان ورزش شرکت های های حاضر در مسابقات نیز حضور داشتند که سرپرستان تیم های اول تا سوم رشته‌ای مختلف، جام‌های قهرمانی خود را دریافت نمودند.
 

افتخارآفرینی دیگری از بهداشت و درمان صنعت نفت فارس در مسابقات ورزشی سراسری بانوان شرکت ملی نفت ایران 1

 
۱۳ دی ۱۴۰۲ ۰۸:۴۰
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲۲۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید