سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۱۶

اخبار

توسعه مراکز طرف قرارداد در دستور کار مناطق قرار گیرد

مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از امکان توسعه مراکز طرف قرارداد در بخش های دولتی و خصوصی جهت افزایش رضایتمندی مراجعان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، دکتر سید علی جزایری در سفر یک روزه خود به منطقه فارس و شهر شیراز در جمع مدیران شرکت های نفتی این استان از امکان افزایش دسترسی خانواده ها به مراکز درمانی بیشتری خبر داد و عنوان کرد: جهت افزایش رضایتمندی ارباب رجوعان، کارکنان و خانواده های آن ها در صنعت نفت، با طیف وسیع تری از مراکز درمانی در بخش های دولتی و خصوصی قرارداد منعقد و با انجام این مهم، ارائه خدمات درمانی سهل تر شود. 


وی با بیان اینکه "نگرش ها باید نسبت به عملکرد سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تغییر یابد"، گفت: خوشبختانه در این برهه از زمان، نگاه وزارت نفت، نگرش مثبتی است که می تواند اهداف عالی این سازمان را تسهیل کند.


مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، افزود: در راستای تقویت عملکرد سازمان و استمرار خدمات رسانی بهینه به کارکنان و خانواده های آن ها، همدلی و همراهی مدیران شرکت های نفتی حائز اهمیت است و این مهم تنها با حمایت های همه جانبه میسر خواهد شد.


دکتر جزایری با تاکید بر لزوم راه‌اندازی پایگاه اورژانس هوایی در مناطق اقماری، اضافه کرد: با توجه به بعد مسافت با مرکز استان و نبود مراکز تخصصی درمانی در مناطق اقماری، استقرار اورژانس هوایی برای این مناطق ضروری است و جهت افزایش رضایتمندی کارکنان با انعقاد تفاهم نامه ای با ارتش، به زودی راه اندازی اورژانس هوایی را در دستور کار خواهیم داشت.

 

توسعه مراکز طرف قرارداد در دستور کار مناطق قرار گیرد


وی در خصوص درخواست های مکرر مدیران و کارکنان شرکت های نفتی جهت تاسیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی در شیراز، تصریح کرد: حفظ شان سلامت خانواده بزرگ صنعت نفت نخستین اولویت عملکرد سازمان بهداشت و درمان است و در این راستا، احداث بیمارستان جهت تخصصی تر شدن و متمرکز شدن ارائه خدمات ضروری می باشد و امیدوارم، با نگاه مثبت وزیر و پیگیری های لازم که از جانب منطقه فارس صورت پذیرفته، اجرایی شود.


دکتر جزایری ابراز کرد: همراهی و همدلی مدیران شرکت های نفتی استان فارس در جهت احداث بیمارستان در شیراز، می تواند گره گشای این مهم باشد و در این خصوص، پیشنهادات و نقطه نظرات را پذیراییم تا هر چه زودتر بستر اجرای این طرح فراهم شود.


وی از مقوله آموزش نیز گفت و اذعان داشت: آموزش مباحث مختلف برای کارکنان بسیار حائز اهمیت است چرا که می تواند تامین سلامت و کاهش هزینه های سازمان را به دنبال داشته باشد.


به گفته مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، هر کاری در سازمان و مناطق صورت می پذیرد تنها باید در جهت افزایش رضایتمندی مراجعان باشد و نگاه همه مدیران و کارکنان باید در این حوزه تقویت شود.


در این نشست، مدیران شرکت های نفتی با مدیر عامل به گفتگو نشستند و پیرامون مسائل و دغدغه های بهداشتی و درمانی خود به تبادل نظر پرداختند و بر احداث بیمارستان در شیراز جهت تسهیل انجام امور بهداشتی و درمانی کارکنان تاکید کردند.
همچنین، دکتر جزایری در نشستی جداگانه با رییس، مسئولان ارشد و مدیران داخلی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس نیز به بررسی دغدغه ها و درخواست های واحدهای مختلف این منطقه پرداخت و بر مبحث خدمات رسانی مناسب و بهینه تاکید کرد.
گفتنی است؛ دکتر سید علی جزایری؛ مدیر عامل بهداشت و درمان صنعت نفت به همراه دکتر محمد علی فلاح؛ معاون عملیات سازمان و رییس امور ایثارگران و دکتر محسن تندر؛ رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، از پلی کلینیک مرکزی، درمانگاه شماره 2 و درمانگاه مرودشت بازدید به عمل آوردند.
 
۲۳ آبان ۱۴۰۲ ۱۷:۳۰
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۴۹۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید