سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۵۶

اخبار

نشست آموزشی سلامت روان بانوان در راستای اجرای پویش ازدواج جوانان برگزار شد

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، با اشاره به اهمیت سلامت بانوان و زنان شاغل، از برگزاری نشست های آموزشی متعدد در راستای پویش ارتقای آگاهی بانوان و ازدواج جوانان، خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، دکتر محسن تندر در این خصوص،گفت: برای ارتقا سلامت روان افراد، آموزش به افراد جامعه ضرورت دارد؛ آموزشی که هدف آن جنبه های پیشگیری، تشخیصی درمانی، توانبخشی و به طور کلی مراقبت از خود، به منظور ارتقای سلامت باشد.


وی ضمن تاکید بر اهمیت ارتقای آگاهی و دانش بانوان، افزود: افزایش آگاهی بانوان، به خصوص بانوان شاغل در ارگان های مختلف جامعه با ارائه‌ی اطلاعات بسیار مهم در زمینه‌ی مختلف به خصوص سلامت روان از اهداف این نشست های اموزشی می باشد.


رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، اضافه کرد: این نشست ها در راستای اجرای اهداف مقوله جهاد تبیین و با هدف تقویت آموزش، تأکید بر مسائل مهم اجتماعی و ترویج فرهنگ ازدواج در جوانان، اجرا می شود.


گفتنی است، این مهم، به همت دکتر محسن تندر؛ رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، دکتر حجت اله جاوید؛ مسئول مرکز مشاوره بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، بنفشه زندی لک؛ مشاور امور بانوان این مرکز، برگزار شد.
 
۹ آبان ۱۴۰۲ ۰۹:۴۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲۸۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید