سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۴۰

اخبار

دکتر پیشوا خبر داد:

افزایش خدمات درمانی در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس

رییس پلی کلینیک بهداشت و درمان صنعت نفت فارس،گفت: در راستای ارتقاء سطح خدمات درمان مستقیم در مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، این مرکز، اقدام به راه اندازی و فعال سازی بخش های تخصصی و فوق تخصصی کمی و کیفی بیشتری با هماهنگی ستاد سازمان نموده و میزان خدمات درمانی را افزایش داده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، دکتر علیرضا پیشوا در این خصوص، گفت: این مهم، در جهت بهره وری بیشتر از امکانات موجود و نظارت بهتر بر ارائه خدمات و دسترسی راحت جمعیت تحت پوشش انجام شده است.


وی برخی بخش ها و خدمات اضافه شده به مراکز درمانی منطقه فارس در سال های اخیر را برشمرد و عنوان کرد: راه اندازی کلینیک پوست، کلینیک گوش، حلق و بینی،کلینیک جراحی توسط جراح بانو در راستای تکریم ارباب رجوع،کلینیک های فوق تخصصی غدد داخلی، آسم و آلرژی و روانپزشکی کودکان، ارتقاء و افزایش کلینک های قلب، یورولوژی، داخلی و...، ارائه خدمات سونوگرافی در پلی کلینیک مرکزی و درمانگاه شماره 2، راه اندازی بخش های آزمایشگاه و فیزیوتراپی در درمانگاه شماره 2 و راه اندازی کلینک های تخصصی زنان، قلب، کودکان، اعصاب و روان، یورولوژی در درمانگاه مرودشت، از جمله برخی بخش ها و خدمات اضافه شده به مراکز درمانی منطقه فارس است.


رییس پلی کلینیک بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، افزود: همچنین، در راستای افزایش رضایتمندی و سهولت دسترسی در قراردادهای جدید،جهت ارائه خدمات سرپایی در مراکز طرف قرارداد دانشگاهی و پاراکلینیکی فقط با ارائه درخواست پزشک این مرکز و مهر دفترچه درمانی صنعت نفت، قابل انجام است.


دکتر پیشوا اضافه کرد: مدیریت این مرکز، به طور مستمر پیگیر ارتقاء ارائه خدمات در مراکز ملکی و درمان مستقیم خود بوده و در صورت امکان و یافتن نیروهای تخصصی و فوق تخصص مناسب اقدام به عقد قرارداد و ارائه خدمات به مراجعان را وظیفه خود می داند.


وی با بیان اینکه در اقصی نقاط شیراز و فارس، جهت دسترس آسان ارباب رجوع مراکز طرف قرارداد قرار دادیم، تصریح کرد: در کنار خدمات مراکز درمانی بهداشت و درمان منطقه فارس، تمامی خدمات مورد نیاز مراجعان نیز در مراکز دانشگاهی و خصوصی طرف قرارداد در سطح استان به وسیله عقد قراردادهای مورد نیاز در دسترس مراجعان می باشد.


همچنین، بر اساس ضوابط، خرید خدمات درمان در دسترس از مراکز غیر طرف قرارداد نیز، پس از طی مراحل قانونی، در بخش درمان غیر مستقیم و بیمه گری امکان پذیر می باشد.
 
۸ آبان ۱۴۰۲ ۰۹:۱۱
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۷۳۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید