سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۳۳

اخبار

برگزاری نشست برنامه ریزی پدافند غیرعامل در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس

نشست برنامه ریزی پدافند غیرعامل در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس با محوریت حوزه سلامت، برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، با هدف، دستیابی به وحدت و نگاه مشترک سازمانی و تحقق اهداف پدافند غیر عامل در سطح جامعه، نشست برنامه ریزی پدافند غیرعامل در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، صورت پذیرفت.


بر اساس این گزارش، در این نشست مطرح شد که در حوزه سلامت همواره تقدم امر پیشگیری بر درمان مورد توجه بوده و باید در حوزه پدافندی نیز پیاده سازی شود.

 

برگزاری نشست برنامه ریزی پدافند غیرعامل در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس 4


بر این اساس، حفظ منابع زیستی، طبیعی و تامین امنیت جامعه، آمادگی لازم برای مواجهه با هرگونه تهدید به ویژه در زمینه عوامل زیستی باید فراهم شود و جز اولویت عملکرد سازمان و مناطق، قرار گیرد.


در این نشست تاکید شد که، رعایت اصول ایمنی به ویژه در مراکز بهداشتی و درمانی، از اولویت‌های اصلی مسئولان بهداشت و درمان باشد و باید با نظارت کافی، نحوه اجرا و انجام مسایل ایمنی، ساختاری، ساختمانی و تجهیزاتی در مراکز ارایه دهنده خدمات سلامت به نحوی رعایت شود که سلامت تمامی ارائه دهندگان و دریافت کنندگان خدمات، حفظ شود.


این مهم، با حضور رییس سلامت کار و HSE، رییس پلی کلینیک، رییس روابط عمومی و کارشناسان واحد سلامت کار، خدمات عمومی و فناوری اطلاعات، برگزار شد.

 

برگزاری نشست برنامه ریزی پدافند غیرعامل در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس 1


 
۱ آبان ۱۴۰۲ ۱۴:۳۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱۸۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید