سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۱۸

اخبار

به میزبانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس:

جلسه شورای حوزه مقاومت بسیج بقیه الله صنعت نفت استان فارس برگزار شد

جلسه شورای حوزه مقاومت بسیج بقیه الله صنعت نفت استان فارس و شورای پایگاه بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت فارس این مرکز، برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، در راستای تعامل و بررسی برنامه های انجام شده توسط پایگاه بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، فعالیت های صورت گرفته در سه ماهه نخست 1402 ، در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

 در این جلسه، دکتر محسن تندر؛ رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس ضمن خوشامدگویی به حضار، از فعالیت های پایگاه مقاومت بسیج این مرکز گفت و کم و کیف این اقدامات را تشریح کرد.

 

در ادامه، جلیل جوانمردی؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج بقیه الله صنعت نفت استان فارس نیز هدف از برگزاری این نشست ها را تقویت عملکرد پایگاه بسیج در راستای پیشبرد اهداف عالی بسیج ادارات دانست و به تشریح فعالیت های این حوزه پرداخت.

 

همچنین، در این نشست، اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت فارس هر یک از فعالیت های حوزه مربوط به خود را به اختصار بیان و چالش ها و درخواست های آن حوزه را مطرح کردند و این مهم از سوی شورای حوزه پاسخ داده شد.

 

گفتنی است، در پایان این جلسه، احکام فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج برادران و خواهران، توسط فرمانده حوزه مقاومت بسیج بقیه الله صنعت نفت استان فارس، به دکتر محسن تندر و میترا طاهر قشقایی ارائه گردید.
 
 
۱۴ تیر ۱۴۰۲ ۱۵:۲۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱۵۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید