سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۰۱

اخبار

توسط تیم بهداشت و درمان صنعت نفت فارس:

از منطقه عملیاتی سعادت آباد و سروستان بازدید به عمل آمد

با حضور رییس و اعضای تیم سلامت کار و HSE بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، رییس خدمات پرستاری و رییس امور دارویی این مرکز، از منطقه عملیاتی سعادت آباد و سروستان، بازدید به عمل آمد.
vبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، در این بازدید که با هدف بررسی مسائل و مشکلات بهداشتی، وضعیت درمانگاه صنعتی، مسائل سلامت کارکنان و رسیدگی به نگرانی از شیوع بیماری سالک و مشکلات بهداشتی و دارو درمانی، مطرح گردید و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

در این نشست مشترک مدیران بهداشت و درمان و روسای و نمایندگان مناطق سعادت آباد و سروستان، به منظور ارتقاء سلامت کارکنان مقرر شد؛ تا اقدامات پیشگیرانه از بیماری سالک در منطقه، با هماهنگی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و با همکاری معاونت بهداشتی منطقه سروستان، صورت پذیرد.

 

از منطقه عملیاتی سعادت آباد و سروستان بازدید به عمل آمد 5

همچنین، در این جلسه توسط رییس سلامت کار و HSE بهداشت و درمان، اقدامات ارائه شده از سوی این مرکز که در راستای افزایش رضایتمندی کارکنان صورت گرفته بود، مطرح شد و مقرر گردید، به منظور افزایش آمادگی در مواجهه با بحران های شیمیایی ، مانور مشترک ( Hazmat) در منطقه طرح ریزی شود.

 

از منطقه عملیاتی سعادت آباد و سروستان بازدید به عمل آمد 4


در این بازدید، دکتر علی عسکری؛ رییس سلامت کار و HSE، دکتر مسعود مظفری؛ رییس خدمات دارویی، فرشید شریف آبادی؛ رییس خدمات پرستاری، مریم کوچکی؛ سوپروایزر کنترل عفونت، ارسلان مرادی؛ کارشناس بهداشت محیط از بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و مفتح؛ رییس منطقه، وفادار؛ رییس عملیات، قانع؛ رییس تعمیرات، کشاورز؛ رییس ایمنی، بیگلری و همایون؛ کارشناسان بهداشت محیط و صفری و جوانمردی؛ کارشناسان امور اداری از مناطق میزبان حضور داشتند.
 

از منطقه عملیاتی سعادت آباد و سروستان بازدید به عمل آمد 2

 
۷ تیر ۱۴۰۲ ۱۲:۱۳
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱۶۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید