سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۴۹

اخبار

نشست بررسی مسائل بهداشتی و درمانی کارکنان شرکت پالایش گاز پارسیان برگزار شد

با حضور رییس و مدیران ارشد بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و مدیران شرکت پالایش گاز پارسیان، نشست بررسی مسائل بهداشتی و درمانی این شرکت و دو منطقه عملیاتی تابناک و ایثار، صورت پذیرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، در این نشست مشترک با مسئولان شرکت پالایش گاز پارسیان، از سوی مدیران بهداشت و درمان این مهم مطرح شد که بر اساس سیاست های جدید سازمان و جهت ارائه خدمات بیشتر و بهتر برای کارکنان صنعت نفت، زمینه برای عقد قرارداد با مراکز خصوصی و دولتی بیشتری فراهم شده و رضایتمندی کارکنان و خانواده های آن ها را به دنبال خواهد داشت.


در ادامه، بازنگری امر تایید هزینه های درمانی جهت تسریع این مهم، تعیین تکلیف نوبت دهی ها ( به ویژه کلینیک دندانپزشکی)، عقد تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی جهت عقد قرارداد یک دوره بیش از دو سال با مراکز درمانی( به ویژه بیمارستان ها) و ... نیز از سوی مسئولان شرکت پالایش گاز پارسیان مطرح شد و در این خصوص، خواستار پیگیری شدند.


همچنین، در نشست با مسئولان منطقه عملیاتی تابناک و ایثار نیز از مسائلی نظیر تجهیز و بروز رسانی وسایل و امکانات مورد نیاز درمانگاه کمپ ایثار، بکارگیری رانندگان آموزش دیده برای آمبولانس ها، اخذ مجوز تردد آمبولانس از دانشگاه علوم پزشکی و ... سخن به میان آمد و حضار در خصوص این مهم به بحث و تبادل نظر پرداختند.


رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هیات همراه در پایان هر نشست از مراکز سلامت کار و درمانگاه های این مناطق بازدید به عمل آوردند و واحد داروخانه هر منطقه نیز توسط تیم خدمات دارویی مورد بررسی قرار گرفت.


در این نشست و بازدید، دکتر محسن تندر؛ رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، دکتر علی عسکری؛ رییس سلامت کار و HSE، دکتر مسعود مظفری؛ رییس خدمات دارویی، قاسم مهرجو؛ رییس امور بیمه گری و درمان غیر مستقیم، مریم پیکار پرسان؛ سرپرست امور قراردادها و پیمان ها، سید محمد مهدی اثنی عشری؛ رییس روابط عمومی، دکتر الهام جوکار؛ بازرس امور دارویی و تجهیزات پزشکی، دکتر حسام نیکپور؛ رییس مرکز سلامت کار شرکت پالایش گاز پارسیان، دکتر بهروز دیور؛ رییس مرکز سلامت کار کمپ ایثار و دکتر محسن نیکوبخت؛ رییس مرکز سلامت کار کمپ تابناک، حضور داشتند.
 
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ۰۹:۵۵
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲۶۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید