سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۳۱

اخبار

دکتر محسن تندر مطرح کرد:

بر اساس تعرفه مصوب بخش خصوصی حاضر به عقد قرارداد با پزشکان متخصص هستیم

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس در دیدار با مسئولان ارشد شرکت پخش فرآورده های نفتی آباده، گفت: بر اساس نگاه ویژه سازمان بهداشت و درمان در جهت ارائه خدمت بیشتر و با کیفیت تر، در حال حاضر، جهت عقد قرارداد با پزشکان متخصص هیچ محدودیتی نداریم و در صورت تمایل پزشک، بر اساس تعرفه مصوب بخش خصوصی حاضر به عقد قرارداد هستیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، با هدف بررسی مسائل و دغدغه های بهداشتی-درمانی شهرستان های شمال استان فارس( ارسنجان، زرقان، بوانات، پاسارگاد، مرودشت، اقلید، خرم بید و خرامه) و به دعوت مسئولان ارشد شرکت پخش فرآورده های نفتی آباده، رییس و مسئولان بهداشت و درمان صنعت نفت فارس در این شهرستان حضور یافتند و جهت رسیدگی به این مهم به گفتگو نشستند.


رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس در این نشست مشترک از چگونگی عقد قرارداد با پزشکان گفت و عنوان کرد: پیش از این، جهت عقد قرارداد با پزشکان و متخصصان دچار محدودیت بودیم اما در حال حاضر، این مسئله با نگاه ویژه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، حل شده و مقرر گردیده تا بتوانیم با مطب ها و مراکز خصوصی بر اساس تعرفه خصوصی قراردادهای لازم را منعقد نماییم.

 

 نشست آباده 1


دکتر محسن تندر، افزود: در این خصوص با توافقی که با صندوق بازنشستگان به عمل آمده مقرر شده تا بازنشستگان نیز بتوانند از خدمات مراکزی که از طریق بهداشت و درمان قرارداد منعقد می شود، استفاده کنند.


وی اضافه کرد: در حال حاضر، جهت عقد قرارداد با پزشکان متخصص هیچ محدودیتی نداریم و در صورت تمایل پزشک، بر اساس تعرفه مصوب بخش خصوصی حاضر به عقد قرارداد هستیم.

 

نشست مشترک با آباده 4


رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، گفت: در خصوص خدمات رسانی بخش دندانپزشکی نیز به همین منوال حاضر به عقد قرارداد و ارائه خدمات هستیم و از حضور دندانپزشکان حاذق استقبال می کنیم و این مهم در رابطه با عقد قرارداد با کلینیک های خصوصی نیز صدق می کند.


دکتر تندر در پاسخ به درخواست حاضران در خصوص احداث درمانگاه در این شهرستان، اظهار داشت: ساخت مرکز درمانی از سوی بهداشت و درمان در صورتی امکان پذیر است که جمعیت طبی این شهرستان بالغ بر هزار و 500 تا هزار و 800 نفر باشد و در غیر این صورت موافقت در جهت احداث را دریافت نخواهیم کرد.

 

نشست مشترک با آباده 6


در این نشست، در خصوص بحث تایید هزینه و تعرفه های درمانی، همچنین، دستورالعمل های موجود از سوی رییس واحد بیمه گری و درمان غیرمستقیم، توضیحات لازم ارائه شد و مقرر گردید تا با نظر همکاران شاغل در منطقه و توافق با مطب های خصوصی قرارداد منعقد شود.

 

در ادامه، رییس ناحیه اداره گاز شهرستان آباده به نمایندگی شهرستان های شمال استان فارس، به بیان مسائل بهداشت-درمانی موجود از قبیلِ عقد قرارداد با متخصصان مختلف، داروخانه شبانه روزی، رادیولوژی، سونوگرافی، درمانگاه عمومی شبانه روزی و ...، پرداخت و با مسئولان بهداشت و درمان به بحث و تبادل نظر نشست.

 

نشست مشترک با آباده 5


در این نشست مشترک، دکتر محسن تندر؛ رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، مسعود رنجبر؛ رییس خدمات پشتیبانی، دکتر مسعود مظفری؛ رییس خدمات دارویی، قاسم مهرجو؛ رییس امور بیمه گری و درمان غیر مستقیم، مریم پیکار پرسان؛ سرپرست امور قراردادها و پیمان ها و سید محمد مهدی اثنی عشری؛ رییس روابط عمومی از بهداشت و درمان و رییس ناحیه شرکت پخش فرآورده های نفتی آباده، رییس اداره گاز ناحیه آباده، روسای ایستگاه تقویت فشار و تاسیسات منطقه ای انتقال گاز و رییس کانون بازنشستگان صنعت نفت آباده حضور داشتند.
 
 
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۵۸
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲۶۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید