سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۲۲

اخبار

در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس:

کلاس آموزشی تحت عنوان روش اجرایی راهنمای تدوین سناریو، اجرا و ارزیابی مانور برگزار شد

با حضور اعضاء کمیته بحران و مسئولان واحد های مدعو بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، کلاس آموزشی تحت عنوان روش اجرایی راهنمای تدوین سناریو، اجرا و ارزیابی مانور که توسط اداره کل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت نفت تهیه و مستند شده، در محل اتاق بحران پلی کلینیک مرکزی برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، در این جلسه، مهندس عباس مختارزاده؛ دبیر کمیته بحران بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، موارد و موضوعات مطرح شده در این روش اجرایی را به سمع و نظر حاضران جلسه رساند. 

 

همچنین، در این جلسه آموزشی، تعاریف، فرآیندها، سناریو نویسی، ارزیابی ریسک، سطح بندی انواع مانورها و در کل اقدامات قبل از مانور، حین مانور و بعد از اجرای مانور توضیح داده شد.

 

بر این اساس در این جلسه مطرح شد که برای اجرای این اصول بایستی کارگروه مشترک فرآیندها و تهدیدات ، خطرات واحدهای مختلف و نیز پیامدهای حاصل از آن مطابق با روش ارزیابی کمی  FEMA(Federal Emergency Management Agency) نمره گذاری، لیست و اولویت بندی شود که در نهایت بر طبق آن اقدامات فوری لازم بر اساس آن صورت پذیرد.

 

در بخش دوم این جلسه، کمیته بحران با حضور اکثریت اعضاء تشکیل گردید و در خصوص نواقص و اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه مورد نیاز در مواقع بحرانی ، بحث و تبادل نظر شد.
 
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۱۶
واحد سلامت کار |
تعداد بازدید : ۱۴۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید