سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۵۲

اخبار

واحد فیزیوتراپی و واحد آزمایشگاه درمانگاه شماره 2 منطقه فارس گشایش یافت

واحد فیزیوتراپی و توانبخشی و واحد آزمایشگاه درمانگاه شماره 2 بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، با حضور رییس و مدیران ارشد این مرکز ، مدیران شرکت منطقه پنج عملیات انتقال گاز، شرکت گاز استان فارس ، شرکت پالایشگاه شیراز ، شرکت پالایش نفت شیراز ، شرکت خطوط لوله و مخابرات فارس و شرکت پخش فرآورده های نفتی فارس، راه اندازی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، در نشستی که در حاشیه این مراسم برگزار شد، احمد موذن زاده؛ مسئول واحد فیزیوتراپی منطقه فارس، با ارائه راهکار برای رفع نقاط قابل بهبود در حوزه توانبخشی این مرکز، بر ارتقای زیرساخت ها در این حوزه، جهت ارائه خدمات مطلوب به مراجعان، تاکید کرد.

 

واحد فیزیوتراپی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس، با اعتباری بالغ بر بیش از دو میلیارد تومان، از محل اعتبارات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، در فضایی به مساحت  150 متر مربع مورد تجهیز قرار گرفت. 

 

این واحد با 12 کابین فعال و اتاق ورزش درمانی ، با حضور 6 فیزیوتراپیست، دو دستیار، یک منشی و با ظرفیت روزانه پذیرش 100 بیمار، آماده ارائه خدمات به مراجعان است.

 

همچنین، واحد آزمایشگاه این درمانگاه نیز به مساحت 120 متر مربع و اعتباری بالغ بر بیش از 4 میلیارد تومان، به بهره برداری رسید.

 

این واحد، قابلیت انجام آزمایش های روال(روتین) و تست های اورژانسی را دارد و با یک متخصص پاتولوژی، یک سوپروایزر، 4 کارشناس فنی و دو نیروی پذیرش، در دو شیفت صبح و عصر آماده ارائه خدمات به ارباب رجوعان است.
 
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ۰۸:۵۵
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲۷۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید