سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۱۲

اخبار

پنجمین کمیسیون عالی پزشکی سال 1401 منطقه فارس و هرمزگان برگزار شد

پنجمین کمیسیون عالی پزشکی وزارت نفت در سال 1401، با حضور رئیس کمیسیون و اعضا به صورت ویدئو کنفرانس با بهداشت و درمان نفت فارس و هرمزگان برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، در این کمیسیون 20 پرونده مربوط به کارکنان صنعت نفت فارس و هرمزگان و خانواده های آنان بررسی و نسبت به صدور آرای مقتضی اقدام لازم انجام شد.

 

بر این اساس، از این تعداد پرونده، 11 فقره مربوط به بازنشستگان و 5 فقره مربوط به شاغلان منطقه فارس و تعداد 4 پرونده نیز مربوط به منطقه هرمزگان است.

 

کمیسیون عالی بهمن ماه 1401 4

 

کمیسیون عالی پزشکی به منظور رفاه حال کارکنان و خانواده های آن ها، هر ... ماه یک بار در محل طب صنعتی بهداشت و درمان نفت فارس و هرمزگان تشکیل می شود.

 

با تشکیل این کمیسیون در مناطق نفت خیز جنوب و از زمان آغاز فعالیت آن، کارکنان و خانواده هایشان از عزیمت به تهران برای رسیدگی به پرونده های خود بی نیاز شده اند.

 

در نشست این کمیسیون، دکتر گلستانی، دکتر سمیع، دکتر پیوندی، دکتر مرادی، دکتر بهنام و دکتر کیخایی اعضای کمیسیون تهران، همچنین دکتر علی عسکری؛ رییس سلامت کار و HSE، دکتر علیرضا پیشوا؛ رییس پلی کلینیک و دکتر شهروز شمسی زاده؛ پزشک طب کار بهداشت و درمان نفت فارس و هرمزگان، حضور داشتند.

 

کمیسیون عالی بهمن ماه 1401 2
کمیسیون عالی بهمن ماه 1401 1

کمیسیون عالی بهمن ماه 1401 3

 

 

 
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ۱۲:۰۱
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۴۲۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید