سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۹:۱۲
 

اخبار

کسب رتبه نخست توسط بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان در امور انطباق و موازین شرعی سال 1400

به همت واحد انطباق بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، این مرکز موفق به کسب رتبه نخست در امور انطباق و موازین شرعی سال 1400 و افتخارآفرین شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، در شورای انطباق دانشگاه علوم پزشکی شیراز که با حضور دکتر وحید حسینی؛ ریاست این دانشگاه در مجتمع ولایت نیایش؛ مرکز همایش های علوم پزشکی برگزار شد، بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان در امور انطباق و موازین شرعی سال 1400 رتبه نخست را از آن خود کرد.


بر این اساس، در محاسبه درجه اعتبار بخشی، مراکزی موفق به درجه عالی می شوند که نمره قانون انطباق و موازین شرعی مراکز آن ها بالای 80% باشد.


بر اساس این گزارش، در اعلام رتبه های برتر به تفکیک مراکز بیمارستانی خارج از شیراز، دولتی، خصوصی و مراکز دولتی غیر عمومی و در زمینه رعایت اصول و اهداف 6 گانه قانون انطباق ( اصل جداسازی مناسب بخش های اداری و درمانی، رعایت همگانی در امور درمانی و مراقبتی، توجه به امور معنوی بیماران، رعایت شئونات اسلامی در ارتباطات، آگاهی و التزام مدیران، رعایت حریم پرسنل و بیمار ) مرکز جراحی محدود صنعت نفت( بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان) که در ارزیابی ها در رده بیمارستانی قرار می گیرد، موفق به کسب رتبه نخست گردید.

 

کسب رتبه نخست توسط بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان در امور انطباق و موازین شرعی سال 1400  1

 
 
۵ دی ۱۴۰۱ ۱۳:۳۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱۸۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید