سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۴۴

اخبار

راه اندازی میز خدمت الکترونیک در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان از راه اندازی و عملیاتی شدن میز خدمت الکترونیکی به منظور تکریم ارباب رجوع و ایجاد بستری آسان برای دسترسی به مدیران در این مرکز، خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، دکتر محسن تندر در این باره، گفت: میز خدمت الکترونیکی به منظور تکریم ارباب رجوع و ایجاد بستری آسان برای دسترسی به مدیران مراکز درمانی صنعت نفت فارس و هرمزگان راه‌اندازی و عملیاتی شده است.


رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، افزود: مراجعه کنندگان می توانند با مراجعه به سایت بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، به آدرس https://shz.piho.ir/fa/servicedesk در خواست خود را ثبت نمایند.


دکتر تندر اضافه کرد: با راه اندازی این سامانه، بستر مناسبی به منظور تسهیل ارتباط با مدیران این مرکز برای مراجعه کنندگان فراهم شده که در اسرع وقت پاسخگو سوالات، دغدغه ها، نظرات و درخواست‌های جمعیت تحت پوشش هستیم.

 

گفتنی است، این مهم از اواسط آذر ماه جاری در پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان بارگذاری شده و به بهره برداری رسیده است.

 
۳ دی ۱۴۰۱ ۱۱:۳۳
تعداد بازدید : ۱۷۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید