سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۲۹

اخبار

معاینات بدو استخدام مشمولین ایثارگر بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان در حال انجام است

به همت واحد سلامت کار و HSE بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، معاینات طب صنعتی تبدیل وضعیت ایثارگران در حال انجام است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، دکتر علی عسکری، در این رابطه، گفت: پیرو ابلاغ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور و با توجه به مفاد بند (د) تبصره (۲۰) قانون بودجه مذکور، حسب جلسه هماهنگی با سازمان اداری و استخدامی کشور، کارکنان مشمول(ایثارگر) جهت معاینات بدو استخدام (تبدیل وضعیت) معرفی شدند و از آذر ماه سال 1400 معاینات طب صنعتی بر اساس دستورالعمل سازمانی در حال انجام است و همچنان ادامه دارد.


رئیس سلامت کار و HSE بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، افزود: در سال 1400 ، بیش از 300 نفر از کارکنان قرارداد موقت و پیمانکاری بهداشت و درمان و مناطق و در سال 1401 ، بیش از 900 نفر از این همکاران، توسط تیم سلامت کار و HSE بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان مراحل معاینات بدو استخدام خود را طی کردند.


وی اضافه کرد: معاینات بدو استخدام شامل بررسی وضعیت سلامت عمومی و بررسی توانائی های عملکرد فرد با توجه به سابقه طبی، تاریخچه شغلی و معاینه بالینی می باشد و این مهم در صورت نیاز، توسط واحد سلامت کار و HSE مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت در تمامی مناطق، صورت می پذیرد.


به گفته دکتر عسکری، همچنین در سال 1400 تعداد 131 نفر و در سال 1401 حدود هزار و 500 نفر از شاغلان صنعت نفت، معاینات دوره ای خود را توسط واحد سلامت کار و HSE این مرکز در پلی کلینیک مرکزی انجام دادند.
 
 
۲۹ آبان ۱۴۰۱ ۱۰:۴۹
واحد سلامت کار |
تعداد بازدید : ۳۹۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید