نشست کمیته رسیدگی به شکایات آبان ماه، به منظور بررسی شکایات جدید و راه های کاهش آنها در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، در این نشست به شکایات مطروحه رسیدگی، بیش از 20 مورد شکایت بررسی و بر اساس نظرات اعضای جلسه، تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید.
این نشست با حضور رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، رییس خدمات پشتیبانی، رییس پلی کلینیک، رییس سلامت کار و HSE، رییس خدمات پرستاری، رییس روابط عمومی، مسئول رسیدگی به شکایات و کارشناس بهبود کیفیت صورت گرفت.
گفتنی است، تصمیمات اتخاذ شده توسط مسئول رسیدگی به شکایات به افراد شاکی اطلاع داده می شود.