سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۳۸

اخبار

تیرگر مطرح کرد:

یکپارچه سازی نرم افزارهای موجود یکی از اولویت های برنامه ریزی سازمان است

سرپرست برنامه ریزی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت،گفت: با توجه اینکه از نرم افزارهای مختلف در واحدهای درمانی بنابر ضرورت استفاده می شود، لازم است تا جهت آنالیز و استفاده از اطلاعات و آمار با یک برنامه ریزی جدی خروجی متمرکز و واحدی را در دسترس داشته باشیم .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، سرپرست مدیریت برنامه ریزی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در این خصوص، عنوان کرد: برای نیل به این مقصود از شرکت هایی که در زمینه نرم افزارهای سلامت محور با رویکرد درمانگاهی و بیمارستانی فعالیت دارند استفاده شود و در نظر است با همکاری و هماهنگی واحد IT و همچنین، بهره گیری از نظرات کارشناسی مناطق سازمان، این مهم هرچه زودتر به نتیجه نهایی برسد. 
 
رضا تیرگر اظهار داشت: سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت به عنوان یک سازمان سلامت محور برای ارائه بهترین خدمت به خدمات گیرندگان باید بتواند با زبان آمار و ارقام تجزیه و تحلیل درستی از عملکرد خود به مدیران و همچنین خدمات گیرندگان سلامت در صنعت نفت ارائه نماید. 
 
در ادامه، علیرضا فارسیان؛ رییس واحد فناوری و اطلاعات سازمان نیز ابراز داشت: تمام تلاش واحد IT سازمان استفاده از برنامه های نرم افزاری با کیفیت در زمینه ارائه خدمات سلامت محور است تا یک سیستم یکپارچه در زمینه درمانگاهی و بیمارستانی در تمامی مناطق سازمان فعالیت نماید. 
 
گفتنی است، مهندس علیرضا فارسیان؛ رییس واحد فناوری و اطلاعات و مهندس رضا تیرگر؛ سرپرست مدیریت برنامه ریزی سازمان، در سفری به منطقه فارس، ضمن بازدید از واحدهای مختلف این مرکز نسبت به بررسی بودجه و تفاهم نامه های برنامه های عملیاتی، بازدید از زیرساخت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و بررسی آخرین وضعیت استقرار نرم افزار سینا و مسائل نیروی انسانی این مجموعه با رییس خدمات پشتیبانی و همچنین مدیران مجموعه دیدار داشتند.
 
لازم به ذکر است، جهت اجرایی شدن استقرار نرم افزار سینا نیز جلسه ای با حضور تنی چند از مدیران و کارشناسان این مجموعه برگزار شد و مقرر گردید، با انجام مصوبات آن، تا دی ماه 1401 این نرم افزار پس از آموزش های لازم و لحاظ نمودن نیازهای عملیاتی منطقه نصب و مورد استفاده قرار گیرد . 

 

بازدید از درمانگاه شبانه روزی مرودشت
 
بر اساس این گزارش، در ادامه سفر 
این دو مدیر از سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به شیراز، جلال رشیدی کوچی؛ نماینده شهرستان مرودشت، نیز به همراه مهندس رضا تیرگر؛سرپرست برنامه ریزی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، مسعود رنجبر؛معاون خدمات پشتیبانی منطقه فارس و هرمزگان و تنی چند از مدیران ارشد این مرکز، طی بازدید از درمانگاه شبانه روزی مرودشت، ضمن آشنایی با روند فعالیت های این درمانگاه از نزدیک، زیرساخت های موجود در زمینه های سخت افزاری و نرم افزاری، به ویژه نرم افزار سینا را مورد بررسی قرار دادند.

همچنین، در این دیدار، ضمن بازدید، بررسی مسائل همکاران شاغل با مراجعین به این مرکز نیز بصورت حضوری صورت پذیرفت. 

۱۲ آبان ۱۴۰۱ ۱۲:۲۸
تعداد بازدید : ۴۶۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید