سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۳۳

اخبار

بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان در پانزدهمین نمایشگاه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی شیراز حضور یافت

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان گفت: این مرکز با هدف ارائه آخرین دست آوردهای خود در زمینه HSE و حوزه سلامت، در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی شیراز حضور یافت و با اقبال عمومی مواجه شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، دکتر محسن تندر از حضور فعال این مرکز در پانزدهمین نمایشگاه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی خبر داد و در این خصوص، گفت: بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان با حضور در این نمایشگاه دست آوردها و خدمات خود را به نمایش گذاشت وکارشناسان حاضر در غرفه، به سوالات بازدیدکنندگان و علاقه مندان در حوزه های مختلف سلامت، پاسخ دادند.


رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، افزود: غربالگری فشار خون، غربالگری قند خون، مشاوره تغذیه، مشاوره بهداشت دهان و دندان، مشاوره در حوزه بهداشت ایمنی و محیط زیست، ارائه پمفلت های آموزشی از مهمترین برنامه های انجام شده در این نمایشگاه جهت غرفه داران و بازدیدکنندگان بود. 


وی اضافه کرد: در این نمایشگاه شاهد برترین های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و شرکت های معتبر این حوزه از نقاط مختلف کشور بودیم.


به گفته رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، بیش از 70 شرکت فعال از استان های فارس، تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی در این نمایشگاه حضور داشتند و نیمی از شرکت کنندگان از استان فارس بودند.


*پانزدهمین نمایشگاه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و نمایشگاه بهداشت، ایمنی و محیط زیست در صنعت نفت، با حضور مقامات استانی از ۲۱ شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی فارس برپا شد و تا ۲۴ شهریور ادامه یافت.

 

این نمایشگاه با هدف معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری، ارائه آخرین دستاوردهای فعالان این صنعت، نمایش توانمندی‌ شرکت‌های دانش بنیان در این حوزه، ایجاد ارتباط و تعامل میان شرکت‌های نفتی، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی شیراز و در مساحتی به وسعت شش هزار متر مربع دایر شد.

 

حضور بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان در پانزدهمین نمایشگاه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی شیراز 59

 
۲۵ شهریور ۱۴۰۱ ۱۷:۲۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۳۳۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید