سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۳۸

اخبار

خدمت رسانی موکب سلامت بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان به زائران اربعین در کربلا

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی گروه درمانی انوار الشهدا به زائران اربعین حسینی در کربلای معلی، خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، دکتر محسن تندر در این خصوص،گفت: تیم بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان با عنوان گروه درمانی انوار الشهدا، همانند سال‌های گذشته در حال ارائه خدمات سلامت و بهداشتی- درمانی در خاک عراق جهت زائران، در طول مراسم اربعین می باشد.


رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، افزود: موکب پزشکی این مرکز، به سرپرستی دکتر بهروز دیور، به همت تیم جهادگر درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت فارس و با همکاری بسیج جامعه پزشکی فارس، جهت ارائه خدمات به زائران حسینی از نوزدهم شهریورماه در کربلای معلی مستقر شده و تا بیست و هفتم شهریور به ارائه خدمت در حوزه های مختلف پزشکی می پردازد.


وی با بیان اینکه این مرکز از سال های گذشته تاکنون در شهر کربلا به زائران خدمات شبانه‌روزی سلامت ارائه می‌دهد، اضافه کرد: تمام افراد توسط موکب پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، در مرکز درمانی حرم مطهر امام حسین(ع) به صورت رایگان پذیرش و ویزیت شده و بابت هزینه های دارویی، پانسمان، بستری و ... نیز هیچ هزینه ای از زائران دریافت نمی شود.


دکتر تندر عنوان کرد: جهادگران حاضر در این موکب 50 نفر از تیم درمان این مرکز، متشکل از پزشک عمومی، متخصص بیهوشی، متخصص داخلی، متخصص قلب، متخصص گوارش، متخصص اطفال، داروساز، کارشناس پرستاری، کارشناس فوریت های پزشکی، کارشناس اتاق عمل، تکنسین دارویی و نیروهای جهادگر و امدادی متشکل از خانواده های شهدا و ایثارگر این مجموعه، می باشند که علاوه بر ارائه خدمت در مرکز درمانی منطقه فارس و هرمزگانِ مستقر در داخل حرم مطهر امام حسین (ع)، به درمانگاه با مرکزیت تیم ستاد سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و سه مرکز درمانی دیگر در این منطقه نیز، در حال کمک و انجام وظیفه هستند.


به گفته دکتر تندر، این درمانگاه شبانه‌روزی است و تا یک روز پس از اربعین برپا خواهد ماند.
 
۲۰ شهریور ۱۴۰۱ ۱۲:۳۷
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۴۵۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید