سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۰۵

اخبار

دکتر رحیمی مطرح کرد:

جای خدمات تخصصی در کلینیک دندانپزشکی بهداشت و درمان فارس خالی است

مسئول واحد دندانپزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس تاکید کرد: ضرورت دارد سطح خدمات خود را بیش از پیش ارتقاء دهیم تا بدین وسیله اسباب رضایت خاطر بیماران فراهم گردد که این مسئله رضایت خداوند منان را در پی دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، دکتر ایرج رحیمی، در روز گرامی داشت دندانپزشک، عنوان داشت:کلینیک دندانپزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس شامل 12 نفر دندانپزشک عمومی در دو شیفت صبح و بعد از ظهر، خدمات عمومی دندانپزشکی را به پرسنل و خانواده های صنعت نفت ارائه می دهد.


دکتر ایرج رحیمی، افزود: در طی سال 1400 چندین بار شاهد موج پاندمی کووید 19 بودیم و فقط در یک بازه زمانی دو هفته ای خدمات تایید هزینه و غربالگری بیماران به صورت موقت متوقف گردید و سایر خدمات به روال عادی در دسترس بودند.


وی در خصوص عملکرد این واحد در سال 1400 ابراز داشت: در سال گذشته ، تلاش کل مجموعه دندانپزشکی معطوف به این موضوع بود که خدمات در دسترس دندانپزشکی به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت به مراجعه کنندگان عزیز ارائه گردد و البته در کنار ارائه خدمات، رعایت دقیق دستورالعمل های حفاظتی و بهداشتی و توجه دقیق به موازین کنترل عفونت ، سر لوحه امور روزانه بخش دندانپزشکی بوده است که قطعا این رویه در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت به طوری که بیماران در بدو ورود از نظر سطح اکسیژن خون و درجه حرارت بدن، تریاژ می شوند و پس از شستشوی دهان با دهانشویه وارد بخش می شوند.


دکتر رحیمی اضافه کرد: قبل از انجام درمان نیز، تکمیل فرم های خود اظهاری مخصوص بیماران کووید 19 توسط بیمار یا همراه بیمار الزامی است.


مسئول واحد دندانپزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس گفت: در طی سال 1400 مجموعا تعداد 14 هزار و 326 بیمار تحت غربالگری و معاینه دندانپزشکی قرار گرفتند.


وی افزود: مجموع ترمیم دندان انجام شده 13 هزار و 958 مورد، مجموع پالپوتومی و پاپکتومی دندان های شیری و دائم 181 مورد، مجموع جراحی و کشیدن دندان 2 هزار و 200 مورد، جراحی لثه 47 مورد و فیشور سیلنت 44 مورد بوده است.


دکتر رحیمی اضافه کرد: در مجموع 30 هزار و 756 مورد خدمات درمانی دندانپزشکی در سال 1400 به مراجعه کنندگان ارائه شده است.


به گفته وی، در کنار این خدمت، در طول سال ( به جز بازه زمانی دو هفته ای) نسخ هزینه های دندانپزشکی بیماران، تایید هزینه شده که آمار آن منظور گردیده است.


دکتر رحیمی اظهار امیدواری کرد: امید است لطف الهی شامل حال همه ما گردد و در سال جدید با فروکش نمودن بیماری کووید 19 و رفع محدودیت های کرونایی، شاهد مساعدت و همراهی بیشتری از مسئولین در ستاد سازمان باشیم و با رفع موانع موجود، بتوانیم هر چه زودتر خدمات تخصصی دندانپزشکی را نیز به عزیزان مراجعه کننده ارائه نماییم چون بر این باور و اعتقاد هستیم که جای خدمات تخصصی در کلینیک دندانپزشکی بهداشت و درمان فارس، خالی است و ضرورت دارد سطح خدمات خود را بیش از پیش ارتقاء دهیم تا بدین وسیله اسباب رضایت خاطر بیماران فراهم گردد که این مسئله رضایت خداوند منان را در پی دارد.

 

جای خدمات تخصصی در کلینیک دندانپزشکی بهداشت و درمان فارس خالی است  1

 
۲۳ فروردین ۱۴۰۱ ۱۰:۲۴
تعداد بازدید : ۴۵۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید