سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۲۰

اخبار

حضور رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان در اجلاس مدیران و روسای سازمان

در حالی که اجلاس مدیران و روسای سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در بهمن ماه با حضور مدیرعامل و جمعی از روسا و مدیران مناطق بصورت آنلاین و حضوری برگزار شد، رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان نیز حضورا عملکرد خود را ارائه کرده و از سوی مدیران و کارشناسان این مرکز از طریق ویدئو کنفرانس نیز پیگیری شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان؛ به نقل از روابط عمومی سازمان، این اجلاس 2 روزه در حالی برگزار شد که به دلیل شیوع مجدد ویروس کرونا تعدادی از مدیران و روسای ستاد و مناطق حضور فیزیکی و دیگر روسا  به صورت غیر حضوری و از طریق ویدئو کنفرانس در این نشست شرکت کردند.
 
دکتر سید مهدی هاشمی در ابتدای سخنان خود ایام دهه مبارک فجر را تبریک  و درگذشت فقیه عالی مقام و مرجع بصیر، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت عرض نمود ؛ وی  شیوع مجدد بیماری کرونا در کشور را علت لغو برگزاری حضوری این نشست عنوان و  ابراز امیدواری کرد که اجلاس مدیران و روسا در سال آینده با ریشه کن شدن بیماری کووید19 با حضور تمامی روسا و مدیران برگزار شود.

 

حضور رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان در اجلاس مدیران و روسای سازمان 1 4

 
مدیر عامل سازمان ضمن قدردانی از زحمات و خدمات مدیران و روسا در یک سال گذشته مدیریت خود گفت : از آغاز مدیریت در این یک سال با مشکلات و چالش هایی بسیاری روبرو شدیم اما خوشبختانه توانستیم با همراهی و همکاری تمامی مدیران و روسا گام های موثری برداریم.
 
وی تصریح کرد :  از ابتدا مدیریت، نگاه ویژه ای به مناطق عملیاتی و ارائه خدمات در مناطق داشتیم و خوشبختانه با ایجاد رابطه بهم پیوسته بین ستاد  و مناطق اقدامات مهمی صورت گرفته که در خدمات رسانی در پیک های کرونا و واکسیناسیون جمعیت تحت پوشش کاملا قابل لمس بوده است .
 
دکتر هاشمی بیان کرد : سازمان بهداشت و درمان خدماتی است و نباید توقع درآمدزایی از آنان داشته باشیم اما موضوع بودجه مبتنی بر عملکرد می تواند در مدیریت درآمد و هزینه تاثیرگذار باشد.

 

حضور رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان در اجلاس مدیران و روسای سازمان 1 2

 
 عدم تناسب خدمات با بودجه ، افزایش ضریب اشغال تخت های بیمارستانی  از جمله موضوعاتی بود که مدیر عامل در ادامه صحبت ها به آن پرداخت و گفت: ستاد سازمان تمام قد در کنار مناطق برای ارائه خدمات با کیفیت به صنعت نفت است .
 
دکتر هاشمی از روند خدمات در  مناطق در حوزه پوشش واکسیناسیون و  خدمات به بیماران سرپایی و بستری کووید 19  تقدیر کرد و گفت : کادر درمانی که  بطور داوطلبانه و با خیر اندیشی بدون چشم داشت پاداشی برای بهبود زندگی سالم و خدمت به همنوعان خود از هر تلاشی دریغ نکردند همانند فرشتگان نجات بشمار می روند و اینجانب امیدوارم بتوانم انتظارات این عزیزان را رفع نمایم.

 

حضور رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان در اجلاس مدیران و روسای سازمان 1 3

 
گفتنی است در طی این نشست دو روزه روسا مناطق سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت گزارش عملکرد خود را ارائه و  مشکلات و چالش های منطقه را مطرح می کردند که توسط مدیران و روسا ستادی به آن پاسخ داده میشود؛ همچنین موضوعات مختلفی  توسط مدیران و روسا ستادی از جمله پوشش واکسیناسیون جمعیت تحت پوشش، راه اندازی مرکز سوانح سوختگی، پوشش سامانه سینا در تمامی مناطق،  اورژانس پیش بیمارستانی، طرح تحویل دارو به درب منازل بیماران خاص و بازنشستگان، افزایش  دریافتی کارکنان مدت موقت، تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر، ساختار سازمانی، تحویل آمبولانس های تهیه شده،  اتمام پروژه های مهندسی و ساختمان، شفاف سازی و مستند سازی امور مالی، ممنوعیت بکاری گیری نیروهای درمانی در امور اداری، نظارت روسا مناطق در ثبت هزینه ها، احصار منابع و درآمدها و عملکرد اپراتور و  .... مطرح شد.

 

( جلسه مدیران و کارشناسان از طریق ویدئو کنفرانس در پلی کلینیک شیراز)

حضور رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان در اجلاس مدیران و روسای سازمان 2 5


حضور رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان در اجلاس مدیران و روسای سازمان 2 4
حضور رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان در اجلاس مدیران و روسای سازمان 2 2
حضور رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان در اجلاس مدیران و روسای سازمان 2 1
حضور رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان در اجلاس مدیران و روسای سازمان
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ۱۱:۲۸
روابط عمومی سازمان |
تعداد بازدید : ۵۳۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید