سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۱۸

اخبار

وبینار آموزش مجازی نرم افزار SPSSبرگزار شد + گزارش تصویری

واحد آمار و برنامه ریزی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان در راستای توانمند سازی مسئولان و کارشناسان روابط عمومی مناطق سازمان، وبینار آموزشی تجزیه و تحلیل داده های به دست آمده از نظرسنجی مراجعان با استفاده از نرم افزار SPSS را برگزار نمود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، ایمان حفیظی در این خصوص عنوان کرد: از آن جا که هدف یک نظام سلامت کارا ارائه خدمات مطلوب و تامین سلامت افراد جامعه است، کسب اطمینان از صحت انجام فعالیت ها از طریق ارزیابی این نظام و خدمات مورد ارائه آن بسیار ضرورت دارد.


کارشناس ارشد آمار و برنامه ریزی، افزود: توجه به نقطه نظرات بیماران به عنوان یک منبع ارزیابی از خدمات مورد ارائه به دلیل تاثیر رضایت آن ها در اثربخشی خدمات و کیفیت مراقبت ها و خدمات ارائه شده و ضرورت استفاده از این نظرات در برنامه ریزی و ارزیابی خدمات آتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


وی اضافه کرد: در این راستا، عدم رضایتمندی می تواند منجر به عدم مراجعه مجدد به مرکز ارائه دهنده خدمت و عدم مشارکت یا پیگیری درمان شود و این مهم، ضمن تاثیر بر وضعیت سلامت جامعه، نظام سلامت را تحت تاثیر قرار می دهد، از این رو، انجام صحیح فرآیند نظرسنجی و به دست آوردن نتایج واقعی حائز اهمیت است.


حفیظی در توضیح هدف برگزاری این دوره ابراز کرد: هماهنگ سازی و یکسان سازی تجزیه و تحلیل داده های به دست آمده از فرآیند نظرسنجی به طور صحیح و اصولی، بر اساس علم آمار و ارائه گزارش ها و نتایج به مدیریت سازمان به منظور ارتقاء کیفی و کمی گزارش ها، هدف برگزاری این دوره بود.


کارشناس ارشد آمار و برنامه ریزی، در رابطه با چگونگی برگزاری این وبینار آموزشی، گفت: با هماهنگی های انجام شده نرم افزار SPSS پیش از برگزاری این دوره در اختیار همکاران قرارگرفت و در این سه جلسه علاوه بر مرور مفاهیم نظرسنجی و یکسان سازی فرآیند انجام مباحث آموزشی نرم افزار اکسل و SPSS (با تاکید بر SPSS )، در سطح مقدماتی و رفع نیاز فعلی آموزش داده شد و مقرر گردید تا در صورت نیازهای بعدی، دوره های تکمیلی و پیشرفته نیز برگزار شود.


این وبینار در روزهای 26 و 28 دی و 5 بهمن ماه 1400، توسط ایمان حفیظی؛ کارشناس ارشد آمار و برنامه ریزی و مهندس علی اصغر نصیحت کن، مسئول واحد آمار و برنامه ریزی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، به صورت تئوری و عملی از محل پلی کلینیک مرکزی، با همکاری واحدهای ِ آمار و برنامه ریزی، آموزش و پژوهش، انفورماتیک و روابط عمومی ستاد برگزار گردید و اثربخشی این دوره نیز 90 درصد اعلام شد.

 

( گزارش تصویری)

وبینار آموزش مجازی نرم افزار  SPSSبرگزار شد + گزارش تصویری

وبینار آموزش مجازی نرم افزار  SPSSبرگزار شد 4

وبینار آموزش مجازی نرم افزار  SPSSبرگزار شد 3

وبینار آموزش مجازی نرم افزار  SPSSبرگزار شد 7

وبینار آموزش مجازی نرم افزار  SPSSبرگزار شد 6
وبینار آموزش مجازی نرم افزار  SPSSبرگزار شد 5

وبینار آموزش مجازی نرم افزار  SPSSبرگزار شد 2

 
۹ بهمن ۱۴۰۰ ۱۳:۳۱
واحد آمار و برنامه ریزی |
تعداد بازدید : ۶۲۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید