سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۴۰

اخبار

آموزش ادواری رانندگان آمبولانس مناطق در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان برگزار شد

مسئول کنترل عفونت بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان گفت: آموزش ادواری رانندگان آمبولانس مناطق، به منظور اطمینان از واکنش موثر و مناسب در زمان فوریت های پزشکی، توسط مدرسان بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان در پلی کلینیک مرکزی، صورت پذیرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، مریم کوچکی در این خصوص گفت: شرکت ملی نفت ایران، به منظور اطمینان از واکنش موثر و مناسب در زمان فوریت های پزشکی، راهنمای مدیریت فوریت های پزشکی در صنعت نفت را تدوین نموده که بخشی از این بند اشاره به آموزش ادواری رانندگان آمبولانس به عنوان ارائه دهندگان مراقبت سلامت سطح پایه دارد.


وی افزود: در جهت اجرای این مهم، بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان بر آن شد تا نسبت به آموزش رانندگان آمبولانس چهار شرکت اصلی مبادرت نماید و در این راستا، یک دوره سه روزه با بکارگیری مدرسان مجرب و استفاده از آخرین منابع موجود در این مرکز، برگزار نمود.


مسئول کنترل عفونت بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، اضافه کرد: در این دوره علاوه بر آموزش کمک های اولیه و نحوه ی استفاده از تجهیزات آمبولانس؛ سرویس و نگهداری از آمبولانس و اصول رانندگی با آمبولانس نیز آموزش داده شد.


به گفته وی، در روز پایانی این دوره آزمون عملی و علمی از شرکت کنندگان گرفته شد و گواهی دوره، تنها جهت افرادی که موفق به اخذ حد نصاب امتیاز شدند نیز، صادر گردید.


گفتنی است، در این دوره، مهندس ارسلان مرادی؛ کارشناس بهداشت و HSE ، آموزش گندزدایی آمبولانس، مژده رافت؛ سوپروایزر، آموزش کمک های اولیه و تجهیزات آمبولانس و محمد جواد مرادی؛کارشناس پرستاری، آموزش اصول رانندگی و سرویس و نگهداری آمبولانس را بر عهده داشتند.
 

بیش از یکهزار نفر در دور دوم واکسیناسیون شاغلان صنعت نفت استان فارس واکسینه شدند 1

۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ۰۹:۲۶
تعداد بازدید : ۴۶۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید