سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۵۹

اخبار

کارگروه بررسی مسائل بهداشتی و درمانی صنعت نفت فارس و هرمزگان تشکیل شد + گزارش تصویری

با حضور رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان و نمایندگان شرکت های نفتی منطقه فارس، کارگروه این مرکز و شورای فرهنگی، تشکیل جلسه داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، بر اساس این گزارش، در این نشست از سوی نمایندگان شرکت های نفتی منطقه فارس مطرح شد؛ با توجه به اینکه بهداشت و درمان پشتیبان موثری جهت خدمات رسانی به کارکنان و خانواده های صنعت نفت است و این استان، معین در بحث بلایا و حوادث می باشد و مرتفع نمودن مشکلات درمانی جنوب کشور را بر عهده دارد، این نیاز احساس می شود تا  امکانات درمانی این مرکز افزایش یافته و در این راستا احداث بیمارستان می تواند گره گشا باشد.


بر این اساس، گفتگوی نمایندگان این شرکت ها با رییس و مدیران ارشد بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان حول محور توسعه مکانی درمانگاه های این مرکز جهت انجام خدمات رسانی بهتر و مناسب تر بود چرا که این مدیران معتقدند با توجه به وسعت و گستردگی صنایع نفت و گاز در جنوب کشور و تعداد جمعیت تحت پوشش در استان فارس، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به قدر کافی رشد نداشته و این مشکل به دلیل محدودیت های اجرایی و سختگیری های قوانین بر سر راه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت است و نیاز به حمایت های همه جانبه دارد.

 

کارگروه بررسی مسائل بهداشتی و درمانی صنعت نفت فارس و هرمزگان تشکیل شد 14

 
به گفته این مدیران نفتی، با توجه به وضعیت کنونی و مواجهه با بحران کرونا، شرایط خرید خدمت درمانی تغییر کرده و برای انجام این مهم با مسائل مختلفی روبرویم و با احداث بیمارستان می توان مشکلات پیش رو را مرتفع نمود. 


در ادامه این نشست، رییس و مدیران ارشد بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان نیز ضمن تایید سخنان مطرح شده از سوی نمایندگان شرکت های نفتی منطقه فارس، مطالبه گری در این راستا را در جهت ارتقاء کیفیت خدمت رسانی به خانواده بزرگ صنعت نفت جنوب کشور را ضروری دانستند و حمایت، همدلی و همگامی شرکت های نفتی را خواستار شدند.

 

کارگروه بررسی مسائل بهداشتی و درمانی صنعت نفت فارس و هرمزگان تشکیل شد 11

 
به گفته این مدیران، شیراز از جهت مقوله بهداشت و درمان و پزشکی، شهر برخورداری است اما شرایط خرید خدمت و ارائه خدمت تغییر کرده و نیاز به توسعه مراکز درمانی مشهود است و در کشوری که اقتصاد آن بر پایه صنعت نفت جاری است باید به این نکته، توجه ویژه شود.


این مدیران با اتفاق نظر حضار تاکید کردند تا در اسرع وقت و با اخذ مجوزهای لازم از ارگان های مربوطه شرایط لازم جهت احداث بیمارستانی بر اساس مقررات و استانداردهای روز دنیا، در شیراز فراهم شود و شرایط درمان مناسب تر  و در دسترس تر برای کارکنان و خانواده های صنعت نفت فراهم گردد.


گفتنی است؛ رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، رییس پلی کلینیک، رییس روابط عمومی ، متخصص پزشک خانواده، مسئول و کارشناس آمار و برنامه ریزی و نمایندگانی از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه فارس، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس و شرکت گاز استان فارس در این نشست مشترک حضور داشتند.

 

( گزارش تصویری)

کارگروه بررسی مسائل بهداشتی و درمانی صنعت نفت فارس و هرمزگان تشکیل شد 16

کارگروه بررسی مسائل بهداشتی و درمانی صنعت نفت فارس و هرمزگان تشکیل شد 12

کارگروه بررسی مسائل بهداشتی و درمانی صنعت نفت فارس و هرمزگان تشکیل شد 1
کارگروه بررسی مسائل بهداشتی و درمانی صنعت نفت فارس و هرمزگان تشکیل شد 13
کارگروه بررسی مسائل بهداشتی و درمانی صنعت نفت فارس و هرمزگان تشکیل شد 10
کارگروه بررسی مسائل بهداشتی و درمانی صنعت نفت فارس و هرمزگان تشکیل شد 9
کارگروه بررسی مسائل بهداشتی و درمانی صنعت نفت فارس و هرمزگان تشکیل شد 8
کارگروه بررسی مسائل بهداشتی و درمانی صنعت نفت فارس و هرمزگان تشکیل شد 6

 

کارگروه بررسی مسائل بهداشتی و درمانی صنعت نفت فارس و هرمزگان تشکیل شد 4

۱۸ مهر ۱۴۰۰ ۱۴:۰۸
تعداد بازدید : ۵۲۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید