سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۳۵

اخبار

مدیران نفتی منطقه فارس خواستار احداث بیمارستان در شیراز شدند

در نشست مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و مدیران نفتی منطقه فارس در شیراز، احداث بیمارستان برای خانواده صنعت نفت جنوب کشور مطالبه اصلی این مدیران بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، نشست مدیرعامل سازمان، رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان و مدیران نفتی منطقه فارس در پلی کلینیک مرکزی شیراز برگزار شد.


در این نشست، مدیران نفتی ضمن تشکر و قدردانی در خصوص خدمات رسانی کادر بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه فارس، همچنین انجام امر واکسیناسیون جهت کارکنان و خانواده های آن ها توسط این تیم، از خواسته ها و دغدغه های خود گفتند و با مدیرعامل سازمان به بحث و تبادل نظر پرداختند.


گسترش عقد قرارداد با مراکز درمانی بیشتر در سطح شهر شیراز، شفاف سازی کسر فرانشیز صورتحساب، افزایش خدمات مشاوره ای سلامت روان جهت حفظ روحیه و انگیزه کارکنان و خانواده ها، اصلاح تعرفه های درمانی با توجه به تورم موجود، پیگیری به جریان افتادن خدمات رسانی به فرزندان بالای 22 سال و احداث بیمارستان در شیراز از جمله مطالبات و خواسته های مدیران نفتی حاضر در جلسه بود که از سوی مدیرعامل سازمان، رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان و مسئولان ارشد حاضر در این مرکز گوش فرا داده شد و مقرر گردید تا در اسرع وقت مورد بررسی قرار گیرد.

 

مدیران نفتی منطقه فارس خواستار احداث بیمارستان در شیراز شدند 12

 
این نشست، با حضور مدیر عامل سازمان، رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، رییس خدمات پشتیبانی، رییس پلی کلینیک، رییس HSE و سلامت کار، رییس امور اداری، رییس امور بیمه گری و درمان غیر مستقیم، رییس خدمات دارویی، رییس روابط عمومی و مدیران مجتمع پتروشیمی شیراز، شرکت پالایش نفت شیراز، شرکت گاز استان فارس، شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس، شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه فارس، صندوق بازنشستگی منطقه 4 و منطقه 5 عملیات انتقال گاز در سالن اجتماعات پلی کلینیک مرکزی شیراز صورت پذیرفت.


گفتنی است؛ دکتر سید مهدی هاشمی؛ مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در روز نخست سفر به شیراز با مسئولان و مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان نشست داخلی برگزار کرد و در روز دوم به بازدید منطقه نفتی دالان و فراشبند پرداخت و در روز سوم نیز با مدیران نفتی منطقه فارس به سخن نشست.

 

مدیران نفتی منطقه فارس خواستار احداث بیمارستان در شیراز شدند 6

 
۶ مهر ۱۴۰۰ ۱۶:۴۸
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۳۲۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید