سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۲۲

اخبار

دکتر تندر تاکید کرد:

مدیریت تولید خدمت اولویت نخست بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان است

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان گفت: مدیریت تولید خدمت اولویت نخستِ عملکرد بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان است و این مهم نیل به اهداف عالی سازمان را در پی دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، نشست پاییزه دکتر محسن تندر و مسئولان ارشد و مدیران واحدهای مختلف این مرکز تشکیل شد.


رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان در این نشست ضمن تشکر از تیم درمان این مجموعه در جهت انجام با کیفیت امر واکسیناسیون کارکنان و خانواده های خانواده بزرگ صنعت نفت، عنوان کرد: امر واکسیناسیون کار بزرگی بود که در بین مناطق، کارنامه درخشانی را برای این مرکز بوجود آورد و این مهم، تلاش تیمی است که مرهون زحمات تمامی همکاران در مراکز درمانی منطقه فارس و هرمزگان می باشد.


وی با تاکید بر مقوله تولید خدمت، این مهم را اولویت کاری این مرکز برشمرد و گفت: مدیریت و بهینه سازی تولید خدمت در مراکز تحت پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان می تواند تسریع روند خدمات رسانی و افزایش کیفیت این روند را به دنبال داشته باشد.


دکتر تندر، افزود: در این راستا، می توان با ارزیابی دقیق مدیران مرکز، ثبت به موقع گزارش عملکرد هر واحد و مصرف درست و بهینه تجهیزات؛ روند مثبت و کارآمدی را برای مجموعه رقم زد.


به گفته وی، با مدیریت نحوه خدمات رسانی به بیماران و مراجعان و انجام به موقع این خدمات، اولویت های مجموعه که یکی از مهمترین آن ها تولید خدمت است را به منصه ظهور رسانده و گام بلندی در جهت رضایتمندی کارکنان، خانواده ها و مراجعان برداشته می شود.


در ادامه این نشست، رییس خدمات پشتیبانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان نیز بر رعایت سلسله مراتب اداری کارکنان تاکید کرد و گفت: سعی تمامی مدیران مجموعه بر ارزیابی عملکرد کارکنان و بر طرف کردن چالش های موجود باشد.


مسعود رنجبر، افزود: جهت تسریع انجام امور، ارتباط میان واحدی تقویت شود و تحت هیچ شرایطی پرداختن به درخواست ها و رسیدگی به امور به تعویق نیفتد.

 

برگزاری نشست داخلی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان با مدیران ارشد و مسئولان واحدهای این مرکز  6


وی اضافه کرد: مشتاقیم تا برای بهتر شدن روند کارها و به نتیجه رسیدن اهداف در زمان کمتر، پیشنهادات عملیاتی و نقطه نظر همکاران را دریافت کنیم و خرد جمعی را جهت پیشرفت مجموعه فعال نماییم.


در این نشست از سوی مدیران حاضر؛ دغدغه ها و پیشنهادات مختلف مطرح و مورد بحث و تبادل نظر و بررسی قرار گرفت. 

 

برگزاری نشست داخلی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان با مدیران ارشد و مسئولان واحدهای این مرکز  8

۵ مهر ۱۴۰۰ ۱۴:۳۱
تعداد بازدید : ۵۳۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید