سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۴۵

اخبار

دکتر تندر تاکید کرد:

حمایت شرکت های نفتی جنوب کشور بهینه سازی خدمات رسانی بهداشت و درمان را به دنبال دارد

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان گفت: حمایت شرکت های مناطق نفتی جنوب کشور، بهینه سازی خدمات رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت و افزایش رضایتمندی کارکنان و خانواده های آن ها را به دنبال دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، از آنجایی که 50 درصد از فرآورده های نفتی کل کشور در مناطق نفتی جنوبی تامین می شود و تعداد زیادی از کارکنان در این مناطق مشغول بکار هستند و سلامتی آن ها سرمایه این صنعت محسوب می شود؛ همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و در راستای بررسی مسائل و دغدغه های بهداشتی-درمانی شرکت های نفت و گاز استان هرمزگان، ارتقاء عرضه خدمات رسانی و استمرار سلامت کارکنان و خانواده های این شرکت ها، نشست مشترک رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان و روسای این شرکت ها در بندرعباس صورت پذیرفت.

 

حمایت شرکت های نفتی جنوب کشور بهینه سازی خدمات رسانی بهداشت و درمان را به دنبال دارد 2


رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان در این نشست رسالت سازمان را دستیابی به رضایتمندی حداکثری و افزایش خدمات رسانی به جامعه هدف برشمرد و گفت: سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت با سابقه طولانی همراهی با صنعت نفت کشور، به عنوان یک سازمان تخصصی که حیطه فعالیت آن تمام گستره کشور را در بر گرفته، خود را در برابر تامین سلامتی کارکنان و خانواده شریف صنعت نفت پاسخگو می داند. 


دکتر محسن تندر؛ افزود: این سازمان با هدف ایجاد جامعه ای سالم و پویا در صنعت نفت و به منظور کارآمدی و اثر بخشی هر چه بیشتر این صنعت عظیم و استراتژیک کشور، تمام مساعی خود را بکار گرفته تا بهترین راهکارها را در پیش گرفته و اجرا نماید. 

 

وی اضافه کرد: این سازمان با جلب حمایت و مساعدت های مدیران صنعت نفت، بهره گیری از خدمات پزشکان و کادر درمان، مدیران و کارشناسان مجرب و دلسوز، تمرکز توجه بر نیازهای جمعیت تحت پوشش و انتظارات مدیران ارشد این صنعت و همچنین استفاده از تکنینک ها و روش های جدید در مدیریت سلامت، رشد و بهبود مستمر در عملکرد خویش را وجهه همت قرارداده است و تلاش دارد تا حداکثر رضایت خاطر مدیران و کارکنان ارزشمند صنعت نفت را فراهم آورد.

 

حمایت شرکت های نفتی جنوب کشور بهینه سازی خدمات رسانی بهداشت و درمان را به دنبال دارد

 

دکتر تندر با اشاره به شرایط اخیر اقتصادی، تحریم ها و تهدیدات موجود، اظهار داشت: به دنبال تعریف راهکارهای نوین جهت رفع توقعات و انتظارات کارکنان خانواده بزرگ صنعت نفت هستیم چرا که نیروی انسانی، سرمایه اصلی و ارزشمند هر ارگان و مجموعه محسوب می شود و تلاش ما نیز در راستای افزایش رضایتمندی این گروه است.


رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان با بیان اینکه از محرومیت های بهداشتی-درمانی موجود در منطقه هرمزگان مطلعیم، گفت: برای رفع این مهم و عملکرد شایسته تر در این منطقه به حمایت  همه جانبه از سوی مدیران شرکت های نفتی نیازمندیم و تلاشمان بر این است تا با بکارگیری راهکارهای جدیدتر خدمات در خور شان خانواده بزرگ صنعت نفت جنوب کشور را مهیا سازیم.


وی در پایان سخنانش اضافه کرد: همچنان آماده باشِ مجموعه خود را جهت ریشه کن شدن پاندمی کرونا در منطقه فارس و منطقه هرمزگان برقرار نگه داشته و سعی مان بر این است تا از طریق رایزنی با دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، کارکنان و خانواده های صنعت نفت جنوب کشور را به طور کامل واکسینه کنیم.


**************   


رییس خدمات پشتیبانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان نیز در این نشست گفت: خدمات نسبت به کارکنان مانند سایه آن ها می ماند که هر لحظه و هر جا همراهیش می کند و در این میان حفظ و ارتقاء خدمات و رضایتمندی کارمند در عین اهمیت، با معضلاتی هم مواجه است و تمرکزمان بر پر رنگ تر شدن این سایه است.

 

حمایت شرکت های نفتی جنوب کشور بهینه سازی خدمات رسانی بهداشت و درمان را به دنبال دارد 6

 

مسعود رنجبر؛ افزود: ساماندهی و انجام مسائل مالی در سازمان بهداشت و درمان روند مخصوص به خود را دارد و عملیات انجام آن با حساسیت های خاصی مواجه است و نظارت ها به شدت اعمال می شود.
وی اضافه کرد: در تلاشیم تا با راه اندازی نرم افزارهای مرتبط با این مهم، مشکلات موجود در این زمینه را مرتفع ساخته و امتیازات بهره مندی از خدمات بهداشتی-درمانی را جهت بهره گیری کارکنان خانواده صنعت نفت، افزایش دهیم.


رنجبر با اشاره به اینکه سازمان بهداشت و درمان نیز بخشی از صنعت بزرگ نفت است، اذعان داشت: در بهداشت و درمان صنعت نفت دچار موانعی هستیم که با سعه صدر و حمایت های مدیران مناطق نفت و گاز مرتفع شده و به نتایج مطلوب دست خواهیم یافت.


*************   


در ادامه این نشست، روسا و مدیران شرکت های نفت و گاز جنوب کشور نیز ضمن قدردانی از زحمات بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه هرمزگان در زمینه خدمات رسانی به کارکنان و خانواده های آن ها، به بیان نقطه نظرات ، دغدغه ها، مسائل و مشکلات مرتبط با این بهداشت و درمان پرداخته و در خصوص مواردی چون شفاف سازی بررسی نسخ درمانی، انعقاد قرارداد با مراکز درمانی، افزایش امکانات و تجهیزات و پزشک متخصص دو مرکز درمانی موجود، فراهم ساختن امکان استفاده از دفترچه های درمانی در سایر شهرها، ساخت دی کلینیک، ارزیابی ریسک مخاطرات شغلی در معاینات دوره ای و ...  به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

حمایت شرکت های نفتی جنوب کشور بهینه سازی خدمات رسانی بهداشت و درمان را به دنبال دارد 5

 

گفتنی است؛ این مهم به میزبانی شرکت گاز استان هرمزگان، با حضور رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان و هیات همراه و به اتفاق ِ مدیران عامل و مدیران ارشد شرکت های گاز استان هرمزگان، پالایش گاز سرخون و قشم، پالایش نفت بندرعباس، خطوط لوله و مخابرات منطقه خلیج فارس، پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان، منطقه عملیاتی سرخون و گشوی جنوبی و منطقه شش عملیات انتقال گاز برگزار شد.

 

حمایت شرکت های نفتی جنوب کشور بهینه سازی خدمات رسانی بهداشت و درمان را به دنبال دارد 3

 
۳ مهر ۱۴۰۰ ۱۰:۱۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۵۲۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید