سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۰۷

اخبار

ارزیابی تسهیل روند واکسیناسیون منطقه هرمزگان با حضور نماینده مدیر عامل در امور واکسیناسیون

تسهیل در روند واکسیناسیون بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه هرمزگان با حضور نماینده مدیر عامل در امور واکسیناسیون، مورد ارزیابی قرار گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، به نقل از روابط عمومی منطقه هرمزگان، دکتر منصور میرزا کوچکی؛ نماینده تام الاختیار مدیرعامل در امور واکسیناسیون در استان های فارس، هرمزگان و بوشهر، از مرکز واکسیناسیون تجمیعی صنعت نفت بندرعباس، بازدید کرد.

 

این بازدید که با حضور دکتر کرباسچی؛ معاون بهداشتی درمانی صنعت نفت استان هرمزگان، مهندس ذاکری؛ معاون و رئیس واحد تعمیرات پالایش نفت بندرعباس و دکتر ایرج جامه بزرگی؛ رییس سلامت کار و HSE بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارک نیز همراه بود، بررسی روند انجام واکسیناسیون شاغلان شرکت های نفت و گاز منطقه را هم، به دنبال داشت.

 

ارزیابی تسهیل روند واکسیناسیون منطقه هرمزگان با حضور نماینده مدیر عامل در امور واکسیناسیون 9

 
معاون بهداشتی-درمانی صنعت نفت منطقه هرمزگان در این خصوص، گفت: واکسیناسیون کرونای کارکنان صنعت نفت، که از ۳۰ تیر ماه در سالن ورزشی شهید راهبر شهرک فجر با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان آغاز شده است تاکنون بیش از ۳۸ هزار دوز واکسن کرونا تزریق شده است که ۸ هزار نفر از این تعداد را کارکنان صنعت نفت و خانواده‌های آنان را تشکیل می‌دهد.


دکتر محمد حسین کرباسچی در تکمیل توضیح این روند، افزود: از هفت شرکت پالایش نفت بندرعباس، پالایش گاز سرخون، گاز استان، منطقه ۶ انتقال گاز، پخش، زاگرس جنوبی و نفت سرخون، خطوط لوله و مخابرات خلیج فارس؛ تعداد بیش از 3 هزار و 700 نفر از افراد بومی و کارکنان شرکت های نفتی و تعداد  3 هزار و 500 نفر نیز از خانواده پرسنل رسمی، در سالن ورزشی شهید راهبر  واقع در شهرک فجر (ملی گاز ) واکسینه شدند.

 

ارزیابی تسهیل روند واکسیناسیون منطقه هرمزگان با حضور نماینده مدیر عامل در امور واکسیناسیون 8

 
به گفته وی، در حین این مهم، راهکارهای افزایش تعداد و همچنین تسهیل در روند واکسیناسیون مورد بحث، بررسی و ارزیابی مدیران حاضر قرار گرفت.

 

پیش از این، معاون بهداشتی درمانی منطقه هرمزگان در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گزارشی از اقدامات حوزه درمان و برنامه های مقابله با بیماری کرونا در صنعت نفت این منطقه گفت و ابراز کرد که در این مدت به منظور مدیریت و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا برنامه‌های مدونی را همسو با سیاست‌های ستاد ملی مقابله با کرونا به اجرا گذاشته و همچنان این روند جهت پویایی و استمرار واکسیناسیون و صیانت از سلامت خانواده بزرگ صنعت نفت جنوب کشور ادامه دارد. 

 

(گزارش تصویری)


ارزیابی تسهیل روند واکسیناسیون منطقه هرمزگان با حضور نماینده مدیر عامل در امور واکسیناسیون 10
ارزیابی تسهیل روند واکسیناسیون منطقه هرمزگان با حضور نماینده مدیر عامل در امور واکسیناسیون 7
ارزیابی تسهیل روند واکسیناسیون منطقه هرمزگان با حضور نماینده مدیر عامل در امور واکسیناسیون 5
ارزیابی تسهیل روند واکسیناسیون منطقه هرمزگان با حضور نماینده مدیر عامل در امور واکسیناسیون 1
ارزیابی تسهیل روند واکسیناسیون منطقه هرمزگان با حضور نماینده مدیر عامل در امور واکسیناسیون 11
ارزیابی تسهیل روند واکسیناسیون منطقه هرمزگان با حضور نماینده مدیر عامل در امور واکسیناسیون 6
ارزیابی تسهیل روند واکسیناسیون منطقه هرمزگان با حضور نماینده مدیر عامل در امور واکسیناسیون 2

 

 
۲۷ شهریور ۱۴۰۰ ۱۰:۴۲
روابط عمومی هرمزگان |
تعداد بازدید : ۳۷۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید