سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۴۰

اخبار

عملکرد شورای معین ؛ هم پوشانی برنامه های عملیاتی را به دنبال دارد

رئیس سلامت کار سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت گفت: شورای معین در بهداشت و درمان صنعت نفت ، هم پوشانی برنامه های عملیاتی مشترک و اجرای دقیق تر آن ها را به دنبال دارد و موجب تقویت مراکز معین می شود.

به گزارش واحد اطلاع رسانی و روابط عمومی  بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان ، در نشست هماهنگی تشکیل شورای معین منطقه فارس در شیراز ، دکتر فریدنیا از تعیین مراکز معین در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت گفت و عنوان کرد: مراکز معین را تعریف و مشخص کردیم تا مناطق با برگزاری نشست و جلسات مختلف بتوانند با بهره گیری از امکانات یکدیگر تقویت شوند.
وی گفت: تعریف مراکز معین در چند سال گذشته در دستور کار سازمان بهداشت و درمان قرار داده شد و با توجه به اینکه این موضوع که مورد تاکید وزارت نفت هم می باشد ؛ در سال 95 مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت نیز به جد انجام گیرد.
دکتر فریدنیا اضافه کرد: به همین منظور ، تعدادی از مناطق بهداشت و درمان به دلیل شرایط خاص جغرافیایی و نیز توانمندی های منحصر به فرد ، مراکز معین انتخاب شدند و در این میان ، بهداشت و درمان صنعت نفت فارس به عنوان معینِ مناطق بوشهر ، خارک و گچساران مشخص گردید.
وی اظهار کرد: هدف از تشکیل مناطق معین و به دنبال آن تشکیل شوراهای معین ، اجرای هر چه بهتر برنامه های عملیاتی ، مدیریت بحران و ساماندهی خدمات به ویژه در زمینه طب صنعتی ، بهداشت ، حوادث صنعتی و پدافند غیر عامل است که در درون سازمان ارائه می شود و مسئولیت پاسخگویی به آن نیز مستقیما به عهده سازمان است.
رئیس سلامت کار سازمان اعلام کرد: این نشست به منظور برنامه ریزی و هماهنگی بیشتر جهت آغاز به کار شورای معین منطقه فارس و هرمزگان صورت پذیرفته و امیدواریم تا این شورا در تیر ماه 96 ، پس از ماه مبارک رمضان نیز در این مرکز تشکیل شود.
دکتر فریدنیا همچنین با توجه به استقرار موفق سیستم MS  HSE در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان ، این مهم را نتیجه تلاش بی شائبه کارکنان دلسوز این بهداشت و درمان ؛ پشتیبانی مدیریت آگاه آن دانست و خواستار شد تا این همکاری بی نظیر در دستور کار شورای معین تمامی مناطق قرار گیرد.
به گفته وی ، بقای سازمان و پایداری آن به عهده تک تک فعالان این سازمان است و بهره مندی از خرد جمعی ، برگزاری نشست ها و همفکری هایی از این قبیل توانمندی و اثر بخشی قابل توجهی را به همراه داشته باشد.




۶ خرداد ۱۳۹۶ ۰۹:۳۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲,۵۳۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید