سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۲:۳۸
 

اخبار

یک روز شلوغ در تله مدیسین بیمارستان نفت تهران

رییس تله مدیسین ستاد سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت گفت: متخصصان بیمارستان نفت تهران ، در واحد تله مدیسین حضور یافتند و به درمان مراجعین بیمارستان های بندر عباس ، آغاجاری و لرستان پرداختند .

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت تهران، دکتر  صادق مشتری دوست توضیح داد:  حضور سه پزشک تغذیه،  غدد و ارتوپد، امروز با واحد های مختلف در شهرستان ها در ارتباط هستند و مراجعین از این طریق ویزیت می شوند.
 به گفته وی، درهفته  چند بار متخصص غدد،  ارتوپد، پوست، تغذیه،آلرژی، ریه، جراح عمومی،  و اعصاب،گوارش،  “ENT” بر اساس برنامه  در  بخش  تله مدیسین حضور دارند  و پاسخگوی  بیماران در واحد های  مختلف از بیمارستان ها و مراکز درمانی شهرستان ها هستند.
 وی توضیح داد:   متخصصص غدد در هفته یکبار، ارتوپد هفته ای دوبار، جراح اعصاب نیز  هفته ای دوبار ، پوست   دو تا سه بار درماه و بسته به نیاز بیماران ، پاسخگوی  بیماران  در واحد های شهرستانی هستند.
 دکتر مشتری دوست توضیح داد: براساس  فصل و بیماری های موجود  معمولا  شرایط تغییر می کند،   به عنوان مثال   مراجعه به  متخصصان  پوست   در تابستان بیشتر و آلرژی  در  پاییز وبهار بیشتر است.  اما  ریه و ارتوپد و عمومی دارای برنامه  روتین   هستند.
 به گفته وی ،  واحد های گچساران،لرستان، آغاجاری، بندرعباس و اراک بیشترین  همکاری را در زمینه  ارتباطات تله مدیسین دارند که باتوجه به استقبال و آمادگی  پزشکان بیمارستان نفت تهران و همکاری واحدها ، امکان افزایش  این تعداد وجود دارد.
نخستین مرکز تله مدیسین در سال 86 در استان مرکزی و لرستان، همزمان با هشت مرکز شروع به کار کرد ودر سال 1393  در 29مرکز فعال شد ودرحال حاضر، در همه تخصص ها بیمار ویزیت می شود.
وی در ادامه گفت:همه تلاش سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت خدمت رسانی و ایجاد اطمینان خاطر برای سلامتی همکاران صنعت نفت بویژه در مناطق عملیاتی و دوردست با شرایط کاری سخت است.
رییس تله مدیسین  ستاد سازمان بهداشت ودرمان  صنعت نفت   تصریح کرد:  تا پایان امسال  دو مرکز جدید در پالایشگاه خانگیران و تلمبه خانه  دشت در استان خراسان  راه اندازی می شود.

۳۰ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۰۴
تعداد بازدید : ۱,۲۶۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید