سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۵۶

اخبار

بررسی دغدغه ها و مسائل مدیران و کارکنان مراکز درمانی منطقه هرمزگان / دکتر تندر با مدیران صنعت نفت و گاز به گفتگو نشست

با حضور رییس و مسئولان ارشد بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، دغدغه ها و مسائل مدیران و کارکنان مراکز درمانی این منطقه بررسی و رسیدگی شد و در نشستی صمیمی، با مدیران صنعت نفت و گاز به گفتگو نشست.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، دکتر محسن تندر و هیات همراه در روز نخست این سفر، پس از نشستی با کارکنان مرکز درمانی فجر در شهرک شرکت گاز استان هرمزگان و بررسی مشکلات و مسائل آن ها، از مرکز درمانی امام رضا (ع) در شهرک مروارید بندرعباس بازدید به عمل آورد و در این مرکز نیز به بحث و رسیدگی به مسائل مطرح شده از جانب مدیران و کارکنان واحدهای مختلف این مرکز پرداخت.

همچنین، در روز دوم، در نشستی به میزبانی شرکت گاز استان هرمزگان، با مدیران صنعت نفت و گاز این منطقه به گفتگو نشست و پس از بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل مختلف، اهم دغدغه های بهداشتی و درمانی کارکنان و مدیران این مناطق را در دست اقدام و پیگیری قرار داد.

بر اساس این گزارش و با توجه به امکانات موجود در مراکز درمانی منطقه هرمزگان، عدم فضای کافی و نبود نیروی انسانی متخصص جهت ارائه خدمات ضروری بهداشتی و درمانی، همچنین  عدم تمایل پزشکان مجرب جهت انعقاد قرارداد، بلندمدت بودن نوبت دهی در سطح شهر، عدم تمایل برخی مراکز تشخیصی به عقد قرارداد با هیچ یک از بیمه های درمانی، شلوغی بیش از حد درمانگاه های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی و نبود مراکز درمانی بصورت مجتمع تخصصی ... مشکلات عدیده و قابل توجهی را طی سال های اخیر برای کارکنان صنعت نفت در این منطقه به بار آورده و در همین رابطه، مدیران شرکت های حاضر در این نشست ضمن تاکید بر رسیدگی این مهم، آمادگی خود را جهت هر گونه همکاری برای مرتفع نمودن این مشکلات اعلام نموده و خواستار پیگیری جدی از سوی مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان شدند.

لازم به ذکر است در این جلسه با توجه به تعاملات خوب و موثر بهداشت ودرمان منطقه هرمزگان در امر ممیزی داخلی شرکت پالایش نفت بندرعباس بویژه هماهنگ کننده خدمات پشتیبانی از جهانگیر رکن الدینی؛ توسط این شرکت تقدیر به عمل آمد.

گزارش تصویری/ نشست رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان با مدیران صنعت نفت و گاز منطقه هرمزگان 24

۱۶ آذر ۱۳۹۸ ۱۳:۴۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۰۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید