سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۲۴

اخبار

نشست هم‌افزایی رؤسا و کارشناسان اچ‌اس‌یی صنعت نفت فارس برگزار شد

نشست هم‌افزایی رؤسا و کارشناسان اچ‌اس‌یی صنعت نفت فارس با هدف اشتراک‌گذاری دانش و تجربیات نوین به ابتکار و میزبانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، جلسه هم اندیشی روسای HSE مراکز صنعت نفت فارس در سالن اجتماعات شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی تشکیل گردید.

در ابتدای این نشست، مدیر عملیات زاگرس جنوبی و رئیس HSE این شرکت به معرفی فعالیت های واحد HSE پرداخت و در ادامه جلسه اسلایدهای تهیه شده وضعیت سلامت کارکنان منطقه فارس که از تحلیل حدود 5000 پرونده سال 97 استخراج گردیده بود و مقایسه آن با شاخص های سلامت کل کارکنان معاینه شده صنعت نفت که از حدود 63000 پرونده به دست آمده بودند توسط دکتر شمسی زاده و مهندس علی اصغر نصیحت کن ارائه گردید.

در ادامه با توجه به شیوع فصلی آنفلوآنزا و اهمیت موضوع اسلایدهای آشنایی با بیماری آنفلوآنزا و روش های پیشگیری برای حضار در جلسه مطالب مفیدی بیان گردید که مورد توجه حاضرین قرار گرفت و درخواست گردید که یک نفر رابط از مناطق صنعتی به بهداشت ودرمان معرفی گردد.

سپس، حاضرین در جلسه فعالیت های واحد خود را بیان کرده و مقرر شد در جلسه آتی که در اسفندماه تشکیل می شود برنامه مدون این جلسات ارائه گردد.

در این جلسه مدیر عملیات زاگرس جنوبی و روسای HSE زاگرس جنوبی، واحد سلامت کار و HSE بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، نمایندگان پخش فراورده های نفتی فارس، پتروشیمی شیراز، پالایشگاه شیراز، گاز استان فارس، منطقه پنج عملیات انتقال گاز خطوط لوله نفت و مخابرات منطقه فارس، مناطق عملیاتی سروستان، نارو کنگان، پارسیان، آغار و دالان و دیگر کارشناس شرکت زاگرس جنوبی حضور داشتند.

نشست هم‌افزایی رؤسا و کارشناسان اچ‌اس‌یی صنعت نفت فارس برگزار شد 3
نشست هم‌افزایی رؤسا و کارشناسان اچ‌اس‌یی صنعت نفت فارس برگزار شد 2

نشست هم‌افزایی رؤسا و کارشناسان اچ‌اس‌یی صنعت نفت فارس برگزار شد 1

۱۴ آذر ۱۳۹۸ ۰۹:۴۷
واحد آمار و برنامه ریزی |
تعداد بازدید : ۷۷۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید