سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۰۲

اخبار

دکتر مهردخت حاج حسینی برگزیده جامعه پزشکی سال ۹۸ شد

مشاور تغدیه و رژیم درمانی در بهداشت ودرمان نفت فارس و هرمزگان ، از سوی سازمان نظام پزشکی کشوری به عنوان برگزیده جامعه پزشکی سال ۹۸ معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، مجید رزاقی؛ مدیر سلامت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت طی نامه ای ضمن قدردانی از خدمات صادقانه دکتر مهردخت حاج حسینی در راستای ارتقاء سلامت کارکنان صنعت نفت، لوح سپاس به وی اهداء کرد.


همچنین در نشست کمیته سلامت بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان از سوی رییس این مرکز، با اهداء لوح سپاس از وی تقدیر به عمل آمد.


مهردخت حاج حسینی، دارای مدرک دکترای تخصصی فیزیولوژی تغذیه است و مدت 11 سال فعالیت حرفه ای در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان دارد.


وی، مشاور تعذیه بهداشت ودرمان نفت  فارس  و هرمزگان  در سه حوزه: -کلینیک تغذیه و رژیم درمانی- حوزه آموزش سلامت کار و سلامت خانواده -همکاری با مراکز  عملیاتی واحدهای تحت پوشش  بهداشت و درمان نفت ؛ عضو شورای بهبود تغدیه ستاد سازمان بهداشت ودرمان ؛ همکاری و مشارکت فعال در تدوین اولین و تنها  سند جامع بهبود تعذیه در صنعت؛ عضو هیات موسس انجمن تغدیه ایران شاخه فارس؛ دبیر و رییس دو دوره  انجمن تغذیه ایران شاخه فارس و همکاری افتخاری با این انحمن تاکنون ؛ مدرس همکاردر برنامه های بازاموزی مباحث تغدیه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ عضو تیم BHCuبهداشت و درمان اضطراری هلال احمر کشوری و همکاری  با این گروه و مشارکت در کمپین جهانی  مبارزه باتغییرات اقلیمی   با همکاری سازمان هلال احمر کشوری  در  مناطق محروم و اخیرا درسیستان و بلوچستان را در کارنامه سوابق و فعالیت های کاری خود دارد.

 

دکتر مهردخت حاج حسینی برگزیده جامعه پزشکی سال ۹۸ شد 1

 

دکتر مهردخت حاج حسینی برگزیده جامعه پزشکی سال ۹۸ شد 3

۱۲ مهر ۱۳۹۸ ۱۳:۴۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۷۹۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید