سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۵:۵۳
 

اخبار

چالش‎های مرتبط با حوزه بهداشت و درمان شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد بررسی شد

در نشست مشترک مدیران شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، چالش ها و مسائل مرتبط با حوزه بهداشت و درمان کارکنان این شرکت مطرح و بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، در این نشست مشترک، چنین عنوان شد که اولویت دهی و رسیدگی به سلامت روانی و جسمی کارکنان در تمام سطوح، ضامن حفظ و توسعه سرمایه های انسانی و صیانت از تولید و تداوم آن است.


همچنین مدیران شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با ارائه گزارشی از شرایط فعلی بهداشتی و درمانی، به تفصیل، مسائل این حوزه را مطرح و ضمن تقدیر از تلاش ها و خدمات رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان؛ با ارائه چند پیشنهاد، خواستار رسیدگی به چالش های موجود شدند.


مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان نیز طبق روال گذشته تاکنون، از آمادگی کامل بهداشت و درمان صنعت نفت جهت ارائه خدمات بهداشتی درمانی به کارکنان خبر دادند و  یادآور شدند: همه تلاش ها در راستای ارتقاء سطح سلامت کارکنان است و در نهایت با داشتن سرمایه انسانی سالم و چالاک، اهداف خرد و کلان سازمان همچون گذشته محقق خواهد شد.


در این نشست که در دفتر ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان در شیراز صورت پذیرفت، با حضور مدیران ارشد این مرکز و مدیران شرکت گاز کهگیلویه و بویر احمد، مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی کارکنان شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد تا موارد مورد توافق، پیگیری و رسیدگی شود.

 

چالش‎های مرتبط با حوزه بهداشت و درمان شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد بررسی شد 4
چالش‎های مرتبط با حوزه بهداشت و درمان شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد بررسی شد 7
چالش‎های مرتبط با حوزه بهداشت و درمان شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد بررسی شد 6
چالش‎های مرتبط با حوزه بهداشت و درمان شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد بررسی شد 3
چالش‎های مرتبط با حوزه بهداشت و درمان شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد بررسی شد 2

۲۱ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۰۷
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۳۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید