سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۹:۱۸
 

اخبار

آموزش پیامدهای سوء مصرف مواد مخدر در منطقه عملیاتی سروستان و سعادت‎آباد

به منظور آشنایی کارکنان منطقه عملیاتی سروستان و سعادت‎آباد با نمونه های جدید مواد مخدر و پیامدهای سوء آن و به مدرسی مسئول کلینیک نفس (ترک اعتیاد) بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، یک دوره آموزشی" آشنایی با تأثیرات سوء مصرف مواد مخدر" در این منطقه عملیاتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، به نقل از روابط عمومی منطقه عملیاتی سروستان و سعادت‎آباد، در این دوره آموزشی، با استفاده از فیلم ها و تصاویر آموزشی، زوایای پیدا و پنهان موادمخدر و عواقب شوم آن برای فرد و جامعه تشریح شد که با استقبال گسترده کارکنان منطقه عملیاتی سروستان و سعادت‎آباد برگزار شد.


دکتر فرشید دهقانی؛ مسئول کلینیک نفس (ترک اعتیاد) بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان و مدرس این دوره آموزشی یک روزه در جمع رؤسا و کارکنان این منطقه عملیاتی ضمن هشدار، حاضران را با عواقب دردناک و خانمانسوز اعتیاد به ویژه مواد مخدر نوظهور آشنا کرد.


منطقه عملیاتی سروستان و سعادت‎آباد در حال حاضر تنها منطقه نفتی شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی است که در استان فارس و در مجاورت شهرستان سروستان قرار دارد.


آموزش پیامدهای سوء مصرف مواد مخدر در منطقه عملیاتی سروستان و سعادت‎آباد
آموزش پیامدهای سوء مصرف مواد مخدر در منطقه عملیاتی سروستان و سعادت‎آباد 3
آموزش پیامدهای سوء مصرف مواد مخدر در منطقه عملیاتی سروستان و سعادت‎آباد 2

۱۴ اَمرداد ۱۳۹۸ ۰۹:۳۰
روابط عمومی زاگرس جنوبی |
تعداد بازدید : ۱,۷۳۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید