سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۱۸

اخبار

خنکای سپیدان فارس میزبان اردوی فرهنگی-گردشگری خانواده منطقه فارس

به همت پایگاه مقاومت بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، اردوی یک روزه فرهنگی-گردشگری شهرستان سپیدان و روستای مارگون جهت خانواده بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، در این اردو که تعداد 90نفر از کارکنان و خانواده های بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه فارس حضور داشتند، ضمن گردش در طبیعت زیبای روستای مارگون، روز شاد و مفرحی را برای خود رقم زدند.


شهرستان سپیدان شهرستانی در استان فارس ایران است و مرکز این شهرستان اردکان می باشد. این شهر در قدیم دارای بازار پررونق و اقتصاد پویایی بوده ‌است و از ساختمان‌ها و عمارات باشکوه و زیبایی برخوردار بوده‌است. آب این دیار از رودخانه ششپیر و رود خانه اردکان بوده و زراعتش گندم وجو و عدس و لوبیا قرمز است.


همچنین، روستا و آبشار مارگون در اردکان (سپیدان فارس) واقع شده ‌است. این آبشار یکی از زیباترین آبشارهای کشور ایران می‌باشد و در شهرستان سپیدان استان فارس، دهستان مارگون واقع گردیده است. این آبشار در حقیقت سرچشمه رودخانه است و در بالای کوه هیچ رودخانه‌ای نیست، بلکه از بدنه دیواره صخره‌ای کوه، بیش از چند هزار چشمه وجود دارد که آب از آن‌ها به بیرون ریخته می‌شود.


خنکای سپیدان فارس میزبان اردوی فرهنگی-گردشگری خانواده منطقه فارس
خنکای سپیدان فارس میزبان اردوی فرهنگی-گردشگری خانواده منطقه فارس 2

۲۲ تیر ۱۳۹۸ ۱۵:۰۸
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۹۱۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید