سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۱۶

اخبار

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان عنوان کرد:

روابط عمومی بازوی توانمند هر سازمان است

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان گفت: امروزه اهمیت و نقش روابط عمومی ها در دستگاه ها، سازمان های دولتی و خصوصی، پویای روزافزون همه جوامع است.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان در نشست صمیمی که به مناسبت گرامیداشت هفته روابط عمومی در پلی کلینیک مرکزی شیراز برگزار شد؛ گفت: یکی از عواملی که در سرنوشت هر موسسه، گروه و فرد اهمیت و ارزش اساسی دارد و آنها را در نیل به هدف هایشان یاری می دهد، کیفیت رابطه آنها با افراد و موسساتی است که با آن سروکار دارند و همچنین افکار عمومی جامعه ای که در آن به فعالیت مشغولند.


دکتر محسن تندر اضافه کرد: هر اندازه نحوه برقراری ارتباط به شکل موثری گسترش یافته باشد، به همان اندازه آن فرد، گروه و سازمان در دستیابی به اهداف خود موفق خواهد بود.


وی اظهار داشت: امروزه به عنوان یک اصل اساسی در مدیریت پذیرفته شده که افراد و سازمان ها، برای رسیدن هرچه بهتر و راحت تر به مقاصد خود نیازمند برقراری ارتباط، حسن رابطه و درک متقابل و توسعه تفاهم با یکدیگر و عموم مردم می باشند؛ از همین روست که برقراری ارتباط موثر با اشکال مختلف و در یک کلمه” ارتباطات” یکی از مفاهیمی است که امروز از گروه های کوچک تا سازمان های بزرگ از اهمیت بسزایی برخوردار است و حیات سازمانی بستگی زیادی به آن دارد.

دکتر تندربا تاکید بر جایگاه واحد روابط عمومی در هر ارگان و سازمان افزود: مدیران و موسسات به دلایل فوق از چند دهه پیش تاکنون، در تشکیلات خود اقدام به تاسیس دفتر، واحد و یا بخشی تحت عنوان ” روابط عمومی” نمودند تا از طریق آن ارتباط مفید و موثر را با افراد خارج و داخل سازمان برقرار نمایند و با آگاه کردن، تشویق و ترغیب آنان، به اهداف سازمان جامه عمل بپوشانند.


در این نشست رییس خدمات پشتیبانی، رییس پلی کلینیک، رییس خدمات کارکنان، رییس آموزش و پژوهش، رییس خدمات پرستاری و رییس روابط عمومی نیز مراتب تقدیر و تشکر خود را برای گرامیداشت این هفته ابراز و فعالان واحد روابط عمومی و واحد مخابرات نیز از دغدغه ها و مسائل پیش رو؛ مطالبی عنوان نمودند و راهکارهایی نظیر نصب اپلیکیشن موبایلی جهت تسریع کار، استفاده از سامانه های گویا جهت رضایتمندی بیشتر ارباب رجوع و کارمند و ...؛ نیز مطرح شد.


* از 27 اردیبهشت تا 5 خرداد در تقویم ملی با عنوان " هفته روابط عمومی و ارتباطات" به ثبت رسیده است.

 

پاسداشت روز و هفته روابط عمومی در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۵:۱۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۵۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید