سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۲۳
 

اخبار

مدیرعامل سازمان بازدید کرد

از ارایه خدمات پزشکی و دندانپزشکی به مناسبت هفته سلامت در بیمارستان نفت تهران

همزمان با برگزاری نمایشگاه هفته سلامت در بیمارستان نفت تهران، دکتر حبیب اله سمیع مدیرعامل سازمان بهمراه مدیران ستادی از غرفه دندانپزشکی و پزشک خانواده که خدمات را با هدف مراقبت های اولیه بهداشتی ارایه میکردند،بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت ، امروز دوشنبه 2 اردیبهشت، دکتر حبیب الله سمیع مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به همراه دکتر علی بهزادی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت تهران و دکتر قاسمی حسینی رییس بیمارستان نفت تهران به همراه مدیران و روسای ستادی از نمایشگاه هفته سلامت در بیمارستان نفت تهران بازدید کرد.

این نمایشگاه هرسال با هدف ارائه خدمات متنوع به مراجعین بیمارستان برگزار می شود که امسال هم با 18 غرفه با موضوعات پزشک خانواده، دندانپزشکی، آلزایمر، دیابت، روانپزشکی، پذیرایی، تغذیه و انجمن تغذیه ، کلینیک زخم و مراقبت در منزل و مامایی از اول اردیبهشت آغاز بکار کرده است.

درغرفه دندانپزشکی نمایشگاه امسال؛ علاوه بر مشاوره های بهداشتی، افراد به کلینیک تخصصی دندانپزشکی ارجاع می شوند، همچنین 5 یونیت دندانپزشکی در بخش  پیشگیری و بهداشت دهان  ودندان مستقر است و به ارایه خدمات جرم گیری و خدمات دندانپزشکی  می پردازند.

 شعار امسال  هفته سلامت، مراقبت های اولیه بهداشتی برای پوشش همگانی (P.H.C)  است  که در بهداشت و درمان صنعت نفت تهران نیز همواره سعی شده است همگام با شعار تعریف شده اقدامات مناسبی در این خصوص  صورت بگیرد.

اقدامات انجام شده در هفته سلامت شامل برگزاری نمایشگاههای سلامت در بیمارستان مرکزی ، مراکز بهداشتی و درمانی خانواده و پرسنلی ، تهیه پوستر ، جزوات آموزشی ، برقراری ارتباط با سایر مراکز خارج از نفت مثل ، انجمن های خاص مثل انجمن آلزایمرو انجمن دیابت و همچنین تولید کنندگان مواد غذایی ارگانیک ورژیمی است.

 در این نمایشگاه  12عنوان جزوه آموزشی برای آگاهی عمومی  در حوزه سلامت چاپ و توزیع می شود که  امسال بخشی از  جزوه های آموزشی به سیلاب و توصیه های بهداشتی مربوط به آن پرداخته است.

از دیگر خدمات ارایه شده در این نمایشگاه، تست بررسی احتمالی بیماری های  قلبی و عروقی در 10 سال آینده است که براساس شاخص های تعریف شده جهانی مورد بررسی قرار می گیرد.


 
 
 
 
نمایشگاه بیمارستان نفت تهران  20
نمایشگاه بیمارستان نفت تهران  19
نمایشگاه بیمارستان نفت تهران  16
نمایشگاه بیمارستان نفت تهران  15

نمایشگاه بیمارستان نفت تهران  9
نمایشگاه بیمارستان نفت تهران  14
نمایشگاه بیمارستان نفت تهران  13
نمایشگاه بیمارستان نفت تهران  12
نمایشگاه بیمارستان نفت تهران  11
نمایشگاه بیمارستان نفت تهران  10
 
نمایشگاه بیمارستان نفت تهران  8
نمایشگاه بیمارستان نفت تهران  7
نمایشگاه بیمارستان نفت تهران  6
نمایشگاه بیمارستان نفت تهران  5
نمایشگاه بیمارستان نفت تهران  4
نمایشگاه بیمارستان نفت تهران  3
نمایشگاه بیمارستان نفت تهران  2
نمایشگاه بیمارستان نفت تهران  1

نمایشگاه بیمارستان نفت تهران  24

نمایشگاه بیمارستان نفت تهران  22

نمایشگاه بیمارستان نفت تهران  23

۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۶:۲۴
تعداد بازدید : ۳,۸۱۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید