سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۳۰

اخبار

آماده باش مراکز درمانی منطقه فارس و هرمزگان در نوروز 98

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان گفت: دیار شعر و ادب پارسی، تدابیر لازم جهت خدمات رسانی به خانواده بزرگ صنعت نفت جنوب کشور را اندیشیده و اقدامات مورد نیاز برای آمادگی و برنامه ریزی نیروی انسانی و تجهیزاتی را در این ایام انجام داده است.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، با هدف آمادگی کامل ارائه خدمات درمانی به کارکنان صنعت نفت و تسهیل در ارائه این مهم، تمامی دستگاه‌های متولی امر در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان کار خود را در سطح مناطق تحت پوشش آغاز کردند.


به گفته دکتر محسن تندر؛ با هماهنگی های انجام شده در آستانه نوروز، تمامی مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان از روزهای پایانی  اسفندماه  تا پایان ایام تعطیلات عید، آماده ارائه خدمات سلامت به کارکنان، خانواده های آن ها و مراجعان  هستند.


وی افزود: این خدمات و آمادگی در سطح این مناطق و محورهای حوزه استحفاظی، به صورت 24 ساعته است و تا پایان تعطیلات نوروز 98 ادامه دارد.


رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان اظهار کرد: خدمات درمانی نامبرده، شامل: اورژانس، پزشک عمومی، رادیولوژی، دندانپزشکی، آزمایشگاه و در موارد ضروری ارجاع به کلینک های تخصصی مراکز طرف قرارداد می باشد.


این مسئول اذعان داشت: تمامی مراجعان، اعم از کارکنان و خانواده هایشان، می توانند با مراجعه به درمانگاه های این مناطق شامل: پلی کلینیک مرکزی شیراز، مرکز درمانی امام علی، درمانگاه مرودشت، مراکز درمانی مناطق اقماری و مراکز درمانی منطقه هرمزگان خدمات لازم را دریافت نمایند.


به گفته دکتر تندر، بهداشت ودرمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، تمام توان، تجربه و سعی و کوشش خود را بکار گرفته تا ضمن خدمتگذاری شایسته به مراجعان و رعایت احترام به همکاران و خانواده های آنان به تکلیف خود در خدمت به این عزیزان عمل نماید.

 

 

مراکز درمانی منطقه فارس در نوروز 98

ردیف

نام مرکز

آدرس

ساعات کار

تلفن

1

پلی کلینیک ارم

شیراز - خیابان ارم

شبانه روزی

32250351-071

2

درمانگاه امام علی(ع)

شیراز-بلوار پاسداران-

انتهای خیابان شبان

صبح/ عصر

38390099-071

3

درمانگاه مرودشت

مرودشت-خیابان انقلاب-کوچه بسیج-جنب اداره برق

شبانه روزی

43344381-071

 

مراکز درمانی منطقه هرمزگان در نوروز 98

ردیف

نام مراکز

آدرس

ساعات کار

تلفن

1

درمانگاه مروارید

بندرعباس-تازیان-شهرک مروارید-مرکز درمانی امام رضا

شبانه روزی

7 3258155 - 076

2

درمانگاه فجر

بندرعباس-بلوار گاز-شهرک فجر(ملی گاز)

شبانه روزی

32194011-076

 

 

 

۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۲۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۸۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید