سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۰۵
 

اخبار

سند چشم انداز تغذیه کارکنان صنعت نفت در پالایشگاه گاز پارسیان ارائه شد+ گزارش تصویری

با حضور مدیر عامل شرکت گاز پارسیان و مدیران ارشد این شرکت، سند جامع تغذیه کارکنان صنعت نفت توسط کارشناس تغذیه بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، طبق هماهنگی به عمل آمده و با برنامه ریزی قبلی، جهت اطلاع رسانی در خصوص جلوگیری از بیماری های غیر واگیردار نظیر چاقی، چربی خون، دیابت، فشار خون و ... و با هدف بالا بردن سطح سلامتی کارکنان شاغل در صنعت نفت، سند چشم انداز تغذیه که توسط کمیته فنی- کشوری تغذیه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تدوین شده، توسط دبیر این کمیته، دکتر مهردخت حاج حسینی در نشست مدیران ارائه گردید.


دکتر حاج حسینی با برشمردن شاخص های تغذیه ای و همچنین بیماری های ناشی از کم تحرکی و تغذیه ناسالم به مقایسه آمارهای کشوری مربوط به این بیماری ها و بیماری های موجود در سطح صنعت نفت پرداخت و ضرورت تغذیه مناسب در رژیم غذایی کارکنان را مورد تاکید قرار داد.


وی با بر شمردن راهکارهایی که می تواند منجر به دریافت مواد غذایی مناسب، متعادل و مطابق با شرایط کاری هر فرد به منظور بالا بردن سطح سلامت جسمی افراد شاغل شود؛ ابراز کرد: هم اکنون جمعیت قابل ملاحظه ای از این شاغلان با بیماری های ناشی از چاقی، چربی خون و ... مواجه هستند که با تغییر رژیم غذایی و همچنین انجام فعالیت های مناسب ورزشی می توان از بروز بیماری های ذکر شده تا حدود زیادی در این افراد جلوگیری به عمل آورد.


در پایان، مقرر شد که با همراهی واحد خدمات پشتیبانی شرکت گاز پارسیان، در پیمان جدید و در  تغذیه پرسنل این مرکز برخی مفاد این سند مورد استفاده قرار گیرد.


همچنین، در حاشیه این نشست دو کلاس آموزشی در خصوص بیماری های قلبی-عروقی و بهداشت فردی توسط کارشناسان بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان؛ مهردخت حاج حسینی و سید محمد مهدی اثنی عشری برای پرسنل رستوران و خدمات این مرکز برگزار شد.


سند چشم انداز تغذیه کارکنان صنعت نفت در پالایشگاه گاز پارسیان ارائه شد+ گزارش تصویری 4
سند چشم انداز تغذیه کارکنان صنعت نفت در پالایشگاه گاز پارسیان ارائه شد+ گزارش تصویری 3
سند چشم انداز تغذیه کارکنان صنعت نفت در پالایشگاه گاز پارسیان ارائه شد+ گزارش تصویری 2
سند چشم انداز تغذیه کارکنان صنعت نفت در پالایشگاه گاز پارسیان ارائه شد+ گزارش تصویری 1
سند چشم انداز تغذیه کارکنان صنعت نفت در پالایشگاه گاز پارسیان ارائه شد+ گزارش تصویری 8
سند چشم انداز تغذیه کارکنان صنعت نفت در پالایشگاه گاز پارسیان ارائه شد+ گزارش تصویری 7
سند چشم انداز تغذیه کارکنان صنعت نفت در پالایشگاه گاز پارسیان ارائه شد+ گزارش تصویری 6
سند چشم انداز تغذیه کارکنان صنعت نفت در پالایشگاه گاز پارسیان ارائه شد+ گزارش تصویری 5

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ۱۰:۱۳
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۴۳۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید