سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۳۲

اخبار

معاون بهداشتی درمانی منطقه هرمزگان از تیم سلامت کار بازدید نمود

با هدف حسن تعامل با پالایشگاه نفت بندرعباس، انجام طب صنعتی نیروهای در شرف استخدام خارج از برنامه عملیاتی سال ٩٧ و در مدت زمانی فشرده توسط تیم سلامت کار منطقه هرمزگان صورت پذیرفت و معاون بهداشتی درمانی منطقه هرمزگان و هماهنگ کننده پشتیبانی این منطقه، از این مهم، بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، با توجه به مراحل جذب ۳۱۰ نفر نیروی متخصص در رشته های مختلف در پالایشگاه بندرعباس، معاینات طب صنعتی آنان توسط مرکز سلامت کار شرکت پالایش نفت بندرعباس و در  موعد مقرر انجام گردید.


در این راستا، معاون بهداشتی درمانی منطقه هرمزگان از تیم سلامت کار به همراه هماهنگ کننده پشتیبانی این منطقه، از تیم سلامت کار بازدید و بر ضرورت واهمیت معاینات بدو استخدام تاکید نمودند.


در این مرحله از طب صنعتی، آزمایشات کلی و بررسی تست های شنوایی، بینایی، قلب و عروق، اسلکتی و استخوانی و نیز بررسی روان و معاینه کامل جسمی از نیروهای قراردادی جدید به عمل آمد و تعدادی نیز جهت انجام مراحل و معاینات تخصصی به پزشکان متخصص طرف قرارداد در شهر بندرعباس معرفی شدند تا الزامات سلامت این مرکز و پالایشگاه به صورت کامل رعایت گردد.


دربازدید معاون بهداشتی درمانی صنعت نفت هرمزگان و همچنین معاون پشتیبانی منطقه از مراحل انجام کار در مرکز سلامت کار پالایشگاه، دکتر کرباسچی بر انجام دقیق و کیفی مراحل طب صنعتی همکاران جدید قراردادی پالایشگاه، تاکید و بصورت مستقیم بر انجام خدمات مذکور نظارت و در انجام معاینات این نفرات نیز مشارکت نمود.


همچنین دکتر کرباسچی، دکتر محمودی و رکن الدینی از همکاری ها و ارزش گذاری مدیر عامل پالایشگاه بندرعباس و همکاران این شرکت در روز پرستار و دیگر مناسبت های مرتبط با بهداشت و درمان، تشکر و قدردانی نموده و با توجه به هماهنگی های قبلی صورت گرفته با اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی پالایشگاه، مقرر شد این معاونت در برگزاری کلاس های آموزشی و توجیهی نیروهای قراردادی جدید نیز در موعد مقرر همکاری نماید.

گزارش تصویری/ بازدید معاون بهداشتی درمانی منطقه هرمزگان از تیم سلامت کار  6

۲۵ دی ۱۳۹۷ ۱۱:۵۵
روابط عمومی هرمزگان |
تعداد بازدید : ۱,۲۷۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید