سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۲۴

اخبار

بهداشت و درمانی ها میهمان شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی شدند

نشست مشترک نفت و گاز زاگرس جنوبی و بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان به میزبانی زاگرس جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، مدیرعامل و مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و رئیس و مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، به منظور هم‎اندیشی، تبادل نظر و بررسی چالش‎های درمانی و بهداشتی کارکنان، نشست مشترکی به میزبانی نفت و گاز زاگرس جنوبی برگزار کردند.


مهندس "حمید ایزدی" و جمعی از مدیران و رؤسای این شرکت با دکتر "محسن تندر" رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان و جمعی از معاونان این مجموعه، در نشستی مشترک، در خصوص مسائل درمانی و بهداشتی کارکنان شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی به گفتگو پرداختند.


تجهیز و بهسازی درمانگاه های سلامت کار به منظور ارائه بهینه معاینات شغلی ویژه کارکنان، آمادگی های لازم برای مقابله با وقوع هر گونه حادثه، معاینات سلامت کار، کاهش مدت زمان نوبت دهی، بهبود شرایط اعزام بیماران، تعرفه های پزشکی و بیمه‎ای و ... از جمله موضوعاتی بود که با هدف بهبود شرایط درمانی کارکنان شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در این جلسه مطرح و بررسی شد.


لازم به ذکر است که بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان با استقرار پنج مرکز سلامت کار در مناطق عملیاتی پارسیان، آغار و دالان و سروستان و سعادت آباد؛ مشغول به خدمت رسانی به کارکنان عملیاتی شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی است.


شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با مرکزیت شیراز و گستره وسیع جغرافیایی در سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان و در اختیار داشتن بیش از نیمی از منابع انسانی شاغل در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، دومین قطب تولید گاز کشور می باشد.

بهداشت و درمانی ها میهمان شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی شدند 4
بهداشت و درمانی ها میهمان شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی شدند 5
بهداشت و درمانی ها میهمان شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی شدند 3
بهداشت و درمانی ها میهمان شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی شدند 2
بهداشت و درمانی ها میهمان شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی شدند 1

۲۴ آذر ۱۳۹۷ ۱۵:۰۸
روابط عمومی شرکت زاگرس |
تعداد بازدید : ۱,۱۰۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید