سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۱:۰۲
 

اخبار

نشست ارتقای سلامت نظام اداری در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان+گزارش تصویری

با هدف تحقق ارتقای سلامت اداری، نشست این مهم، با حضور رییس بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان، کارشناس واحد بازرسی و مدیران ارشد بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان در شیراز صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، دکتر جهانبخش امینی در نشست ارتقای سلامت نظام اداری در منطقه فارس عنوان کرد: واحد بازرسی باید عملکرد نظارتی قوی در سازمان داشته باشد و به دلیل حساسیت بالای کار، نیروی انسانی آن نیز باید شایستگی‌های اخلاقی و مکتبی داشته و از میان افراد پخته، کارشناس، زیرک، آشنا به کار، دلسوز و متدین انتخاب شوند.


وی با اشاره به ضرورت بازرسی‌های مکرر در طول سال افزود: نهاد بازرسی رسالت بسیار سنگینی دارد و بازرسی‌های مکرر در حوزه‌های مختلف به ارتقاء سازمان کمک خواهد کرد.


رییس بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان با یادآوری تلاش‌های صورت گرفته در سازمان گفت: در چند سال اخیر گزارشاتی که از حوزه بازرسی داده شده است موثق بوده و عملکرد این واحد، رضایت بخش و قابل تقدیر است و امیدوارم گام‌های بلندتری در موضوع بازرسی برداشته شود.


این مسئول در پایان سخنان خود تأکید کرد: نامه‌های واصله از سوی مراجع ذی‌ربط باید در سریعترین زمان بررسی و پاسخ داده شود و این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است.

این نشست، در ادامه سلسله کارگاه های آموزش سلامت اداری در مناطق 14 گانه، در شیراز برگزار شد.


گزارش تصویری/ نشست ارتقای سلامت نظام اداری در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان 4
گزارش تصویری/ نشست ارتقای سلامت نظام اداری در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان 3
گزارش تصویری/ نشست ارتقای سلامت نظام اداری در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان 2
گزارش تصویری/ نشست ارتقای سلامت نظام اداری در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان 1

۷ آذر ۱۳۹۷ ۰۸:۴۷
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۰۶۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید