سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۱۱

اخبار

در نشست مشترک مسئولان بهداشتی و درمانی منطقه هرمزگان با هیئت رئیسه شرکت پالایش گاز سرخون و قشم مطرح شد:

پیگیری مسائل بهداشتی-درمانی کارکنان و خانواده ها دارای اهمیت است

نشست مشترک مسئولان بهداشتی و درمانی منطقه هرمزگان با هیئت رئیسه شرکت پالایش گاز سرخون و قشم با تاکید بر رسیدگی و پیگیری مسائل بهداشتی درمانی کارکنان و خانواده ها، در اتاق کنفرانس اداره مرکزی بندرعباس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، در این نشست مهندس نوروزی؛ مدیر عامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم، ضمن تقدیر از خدمات و رسیدگی به مسائل بهداشتی و درمانی کارکنان و خانواده های آن ها، با توجه به سرانه پرداختی از طرف شرکت های تابعه وزارت نفت اظهار داشت: مسئله رسیدگی و پیگیری پزشکی و درمانی مجموعه نفرات این شرکت ها با توجه به حیطه کاری، عملیاتی، نوبتکاری و موقعیت منطقه ای در اولویت کاری و برنامه های مسئولان بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان قرار بگیرد تا نسبت به شرکت ها و مناطق استان های تحت پوشش بهداشت و درمان وزارت نفت در ارائه خدمات اجحافی صورت نگیرد.


در این نشست، معاون بهداشتی و درمانی منطقه هرمزگان نیز در خصوص بررسی مسائل درمانی و بهداشتی گفت: کادر درمانی بهداشت و درمان منطقه هرمزگان، با در نظر گرفتن کمبود برخی داروها و اقلام تخصصیِ درمانی، تلاش دارد رضایت کامل مجموعه تحت پوشش خود را در تمام بخش ها جلب کند.


دکتر محسن فهام با اشاره به شرایط حساس اقتصادکشور، بر مدیریت تجهیزات موجود تاکید کرد و برای رفع مشکلات بیماران خاص، از انعقاد قرارداد با داروخانه دانشگاه؛ همچنین، استقرار دستگاه سونوگرافی در صورت تعبیه فضای مورد نیاز در مرکز درمانی فجر،خبر داد.


در پایان، کادر اجرایی بهداشتی و درمانی منطقه هرمزگان از واحدهای اعزام، مالی، پذیرش، روابط عمومی، تجهیزات و پشتیبانی، به سوالات مجموعه پاسخ های لازم را ارائه نمودند.


پیگیری مسائل بهداشتی-درمانی کارکنان و خانواده ها دارای اهمیت است 6
پیگیری مسائل بهداشتی-درمانی کارکنان و خانواده ها دارای اهمیت است 5
پیگیری مسائل بهداشتی-درمانی کارکنان و خانواده ها دارای اهمیت است 4
پیگیری مسائل بهداشتی-درمانی کارکنان و خانواده ها دارای اهمیت است 3
پیگیری مسائل بهداشتی-درمانی کارکنان و خانواده ها دارای اهمیت است 2
پیگیری مسائل بهداشتی-درمانی کارکنان و خانواده ها دارای اهمیت است 1

۹ مهر ۱۳۹۷ ۱۴:۱۹
روابط عمومی هرمزگان |
تعداد بازدید : ۴,۱۲۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید