سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۲۲:۰۲

اخبار

دیدار با خانواده شهید تندر به مناسبت هفته دفاع مقدس

در راستای اهداف و برنامه ریزی های انجام شده جهت گرامی داشت هفته دفاع مقدس، مسئولان ارشد بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان با خانواده پاسدار شهید حاج علی مراد تندر دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، در این دیدار مسئولان حاضر، با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، اظهار داشتند: خانواده شهدا، پدران و فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.


در این دیدار، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، رئیس خدمات پشتیبانی، رئیس پلی کلینیک، رئیس امور اداری، معاونت بهداشتی و درمانی منطقه هرمزگان، رئیس خدمات پرستاری، رئیس خدمات عمومی و رفاهی، رئیس روابط عمومی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج و تعدادی از پرسنل منطقه فارس حضور داشتند و هدیه ای به رسم یادبود اهدا شد.


پاسدار شهید حاج علی مراد تندر ( پدر دکتر محسن تندر؛ رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان) در سن 44 سالگی در محلِ جاده زاهدان – خاش، به مقام رفیع شهادت رسید.


دیدار با خانواده شهید تندر به مناسبت هفته دفاع مقدس 5
دیدار با خانواده شهید تندر به مناسبت هفته دفاع مقدس 4
دیدار با خانواده شهید تندر به مناسبت هفته دفاع مقدس 3
دیدار با خانواده شهید تندر به مناسبت هفته دفاع مقدس 2
 

۷ مهر ۱۳۹۷ ۱۱:۵۸
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۴,۴۹۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید