سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۰:۵۱
 

اخبار

گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بیمارستان صنعت نفت تهران

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مدیرعامل ،مدیر منابع انسانی و رییس امور ایثارگران سازمان ، رییس بهداشت و درمان صنعت نفت تهران و رییس بیمارستان صنعت نفت تهران در سالن کنفرانس بیمارستان نفت تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ؛ دکتر حبیب اله سمیع مدیرعامل سازمان در این مراسم ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز بیان داشت : مردم استان خوزستان در هشت سال دفاع مقدس حافظ مرزهای کشور بوده و روح فداکاری و از خودگذشتگی هایشان برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است .

وی افزود : ایثار، رشادت ها و از خودگذشتگی شهدا، رزمندگان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران را ارج نهیم و باید روحیه جهادی را در حوزه های مختلف علمی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در بین اقشار مختلف جامعه نهادینه کنیم.

مدیرعامل سازمان تقارن هفته دفاع مقدس با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان را فرصتی برای ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت عنوان کرد و گفت : در شرایط کنونی کشور که در واقع جنگ نرم است هر نفر با توجه به مسئولیت و نقشی که دارد برای ارتقاء نظام و کشور گام بردارد و زندگی شهدا را سرمشق قرار دهد.

دکتر تولایی رییس انجمن ژنتیک ایران و رییس مرکز تحقیقات ژنتیک نور،دکتر جهانبخش امینی رییس امور ایثارگران سازمان و دکتر سید علی جزایری فرمانده حوزه بسیج سازمان دیگر سخنرانان این گردهمایی بودند.دکتر محمود تولایی رییس انجمن ژنتیک  ایران  به تشریح  روند شناسایی  شهدای گمنام  از طریق  علم ژنتیک  پرداخت .همچنین در پایان این گردهمایی از خانواده معظم شهدا سازمان تقدیر شد

 
تهران همایش 5
تهران همایش 4
تهران همایش 6
تهران همایش 3
تهران همایش 2
تهران همایش 1


۳ مهر ۱۳۹۷ ۱۳:۳۲
تعداد بازدید : ۱,۷۸۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید