سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۷:۰۴
 

اخبار

چالش های نیروی انسانی در بهداشت و درمان صنعت نفت تهران بررسی شد

با حضور امیر قائم پناه مدیر منابع انسانی ، دکتر شهرام سرافرازیان سرپرست برنامه ریزی ، نظارت وارزیابی خدمات تخصصی پزشکی سازمان ،دکتر رضا شهرامی معاون درمان، دکتر علی شاه آبادی معاون بیمارستان فوق تخصصی تهران ،زهرا نوری رئیس امور پرستاری و مامائی بیمارستان، شهرام لوائی رئیس امور کارکنان و امیر یعقوب زاده مدیر داخلی بیمارستان جلسه بررسی چالش های نیروی انسانی برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت ، امیر قائم پناه مدیر منابع انسانی سازمان ضمن تشکر از برگزاری جلسه به طرح  مشکلات به صورت شفاف تاکید کرد و گفت: علاوه بر موضوعاتی که نیاز به باز آرایی ساختار دارد  بسیاری از مشکلات مطرح شده  با برنامه ریزی بهینه قابل حل هست .

وی افزود: با وجود برگزاری جلسه کمیته نیروی انسانی به صورت هفتگی و تاکید به بررسی سریعتر موضوعات گاهی اوقات به علت  زمانبر بودن  تهیه گزارش های کارشناسی  و حجم موضوعات ارجاع شده روند بررسی  طولانی می شود .

مدیر منابع انسانی سازمان اظهار داشت : خواسته ما از  مراکز در جهت تسهیل بخشیدن به روند پیگیری این است که  موضوعات مانند بازنشستگی و یا مرخصی زایمان همکاران سریع تر در کمیته ای نیروی انسانی بررسی و در راستا تائید به ستاد ارسال شود.

قائم پناه خاطر نشان کرد :  استفاده از نرم افزار های مرتبط برای تسهیل در امور اداری موثر بوده و تجربیات موفقی  در این زمینه داریم .

در ادامه دکتر شهرام سرافرازیان بیان داشت  : واحد برنامه ریزی ، نظارت وارزیابی خدمات تخصصی پزشکی سازمان  حسب ماموریت محوله از سوی مدیریت سلامت تمام توان خود را جهت حل مشکلات مراکز بیمارستانی  و پلی کلینیک های تخصصی به کار خواهد بست .

سرپرست برنامه ریزی ، نظارت وارزیابی خدمات تخصصی پزشکی سازمان تصریح کرد : از آنجا که حوزه منابع انسانی از جمله موضوعات مهم هر سازمان می باشد  اولین جلسه در این خصوص برگزار شد و انشالله با لطف خدواند و همکاری مدیریت منابع انسانی سازمان این جلسات  در دیگر مناطق هم ادامه خواهد داشت . 

مدیران حاضر در جلسه بیشتر روی این موضوع اتفاق نظر داشتند که با توجه به حساسیت بیمارستان مرکزی صنعت نفت  به عنوان بالاترین سطح ارجاع و همچنین به منظور جلو گیری از هر گونه وقفه در ارائه خدمات  به کارکنان و خانواده های آنان  ،  روند جذب نیروهای جایگزین اهم از پزشکان پرکیس ، نیروی های انصرافی  پرستاری  و مرخصی زایمان تسهیل شود چرا که امکان وقفه در ارائه خدمات به هیچ وجه جایز نمی باشد .موضوعات مطرح شده در این جلسه شامل  کمبود نیروی کیفی در قسمت های مختلف بیمارستان ، راههای ایجاد انگیزه در پرسنل درمانی ،چگونگی برنامه ریزی به منظور مواجعه با کمبود نیرو در زمان بازنشستگی ، مرخصی زایمان همکاران و نیز چگونگی جایگزین همکاران پزشک پرکیس بود.


تهران
بیمارستان تهران

۱۳ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۳۰
تعداد بازدید : ۴,۴۹۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید