سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۲:۲۱
 

اخبار

به مناسبت پاسداشت دوم مرداد ماه:

فیزیوتراپیست های بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان تجلیل شدند

همزمان با روز فیزیوتراپی، پاسداشت این روز در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان برگزار شد و فیزیوتراپیست های منطقه فارس و منطقه هرمزگان تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، روز جهانی فیزیوتراپی فرصتی برای متخصصان این حوزه در تمامی جهان است تا به مردم در مورد نقش خود در حفظ قدرت تحرک و استقلال مبتلایان به مشکلات فیزیکی اطلاع‌رسانی کنند.


فیزیوتراپ‌ها معتقدند فیزیوتراپی شیوه‌ای با میزان ریسک پایین و فوائد بسیار است که می‌توان با استفاده از آن بسیاری از بیماری‌های مختلف را تشخیص داد و درمان کرد.


فیزیوتراپی به تمامی افراد در سنین مختلف که به دلیل مشکلات پزشکی، بیماری‌ها یا مجروحیت‌ها، توانایی عادی خود در حرکت کردن را از دست می‌دهند کمک می‌کند و موجب می‌شود که بیمار به سطح سابق توانایی جسمی خود بازگردد.


پزشکان اغلب در بروز اولین نشانه یک مشکل به بیمار توصیه می‌کنند فیزیوتراپی انجام داده چرا که محتاط‌ ترین و متعادل‌ترین گزینه است.


در همین راستا و به مناسبت دوم مرداد ماه، امسال هم، همزمان با روز فیزیوتراپی، پاسداشت این روز در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان برگزار شد و فیزیوتراپیست های منطقه فارس و منطقه هرمزگان تجلیل شدند.


در این دو نشست که با حضور مدیران ارشد هر دو منطقه در شیراز و بندرعباس صورت پذیرفت، فعالان بخش فیزیوتراپی ضمن ابراز مسائل و دغدغه های واحد خود، به دلیل خدمات بهینه و رضایتمندی بالای مراجعان، مورد تشویق و تمجید مدیران حاضر قرار گرفتند و از زحمات بی وقفه این پرسنل تقدیر و تشکر به عمل آمد.


بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان با دارا بودن یک واحد در پلی کلینیک ارم، یک واحد در درمانگاه امام علی و یک واحد در درمانگاه مرودشت در شیراز و یک واحد نیز در مرکز درمانی امام رضا(ع) بندرعباس در حال خدمات رسانی به بیماران و مراجعان است.

گزارش تصویری/ آیین پاسداشت روز فیزیوتراپی در بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان 32

۲ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۳۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲,۴۹۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید