سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۷:۵۶
 

اخبار

گردهمایی هیأت مدیره زاگرس جنوبی و مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان

بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان و هیأت مدیره شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی ؛ به منظور هم‎اندیشی، تبادل نظر و بررسی چالش‎ها در خصوص مسائل درمانی و بهداشتی کارکنان، نشست مشترکی به میزبانی نفت و گاز زاگرس جنوبی، برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، دکتر "محسن تندر" رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان با همراهی جمعی از معاونان این مجموعه با دکتر "غلامحسین منتظری" و جمعی از مدیران و رؤسای این شرکت؛ با هدف هم‎اندیشی، تبادل نظر و بررسی چالش‎ها، در خصوص مسائل درمانی و بهداشتی کارکنان شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در نشستی مشترک به میزبانی این شرکت در شیراز، گرد‎هم آمدند.


آزمایشات طب کار، کاهش مدت زمان نوبت دهی، بهسازی و توسعه درمانگاه ها و تجهیزات، بهبود شرایط اعزام بیماران، تعرفه های پزشکی و بیمه‎ای و ... از جمله موضوعاتی بود که با هدف بهبود شرایط درمانی کارکنان شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در این جلسه مطرح و بررسی شد.

 

لازم به ذکر است که بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان با استقرار پنج مرکز سلامت کار در مناطق عملیاتی تابناک، ایثار، آغار، دالان و سروستان؛ مشغول به خدمات رسانی به همکاران صنعت نفت است.


شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با مرکزیت شیراز و گستره وسیع جغرافیایی در سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان و در اختیار داشتن نیمی از منابع انسانی شاغل در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، تولید 30 درصد از گاز کشور را بر عهده دارد.

 


گردهمایی هیأت مدیره زاگرس جنوبی و مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان  5
گردهمایی هیأت مدیره زاگرس جنوبی و مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان  4
گردهمایی هیأت مدیره زاگرس جنوبی و مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان  3
گردهمایی هیأت مدیره زاگرس جنوبی و مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان  1  

۲۷ تیر ۱۳۹۷ ۱۰:۱۹
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۹۳۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید