سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۵۲
 

اخبار

برگزاری دورهمی مدیران ارشد با دندانپزشکان و دستیارانِ منطقه فارس و هرمزگان

با توجه به الزام مبحث پیشگیری بر درمان و به جهت ارتقاء سطح سلامت بهداشت دهان و دندان شاغلان و خانواده های آن ها، نشست مدیران ارشد بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان با دندانپزشکان و دستیارانِ واحد های دندانپزشکی شیراز و بندرعباس صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، در پی گردهمایی دو روزه ی مسوولان دندانپزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت با پیام مدیرعامل سازمان در مشهد و با توجه به تاکیدِ مدیرعامل سازمان بر مدیریت سلامت در حوزه پیشگیری در دندانپزشکی ، هم اندیشی مدیران ارشد بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان با دندانپزشکان و دستیارانِ واحدهای دندانپزشکی شیراز و بندرعباس در پلی کلینیک ارم برگزار شد.


در این نشست، بر آموزش کارکنان و خانواده های آن ها تاکید شد تا به مرور، کاهشِ هزینه ها به کمکِ افزایش سطح بهداشت دهان و دندان در واحد دندانپزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه فارس صورت پذیرد.


پیش از این:
بخش دندانپزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه فارس، در دو شیفت کاری صبح و بعد از ظهر، جهت ارائه خدمات مطلوب دندانپزشکی به خانواده بزرگ صنعت نفت مشغول به فعالیت است.
کادر درمانی واحد دندانپزشکی شاملِ 15 نفر دندانپزشک عمومی، 2 نفر متخصص لثه، 2 نفر متخصص اندو ( درمان ریشه)، 1 نفر متخصص تشخیص، 1 نفر متخصص رادیولوژی، 1 نفر متخصص ترمیمی و زیبایی و 1 نفر متخصص جراحی فک و دهان و صورت؛ با ارائه خدمات مطلوب به بیماران مشغول فعالیت است.


در این بخش بیماران ابتدا، در واحد اسکرین و معاینه توسط دندانپزشکان مربوطه تحت معاینه و تشخیص مشکلات دهان و دندان قرار می گیرند و پس از اولویت بندی درمان های مورد لزوم بیماران، به واحد پذیرش برای انجام هر نوع درمان، ارجاع داده می شوند.


به گفته مسئول واحد دندانپزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه فارس، جرم گیری و بروساژ دندان ها همراه با آموزش بهداشت دهان و دندان، ارائه خدمات ترمیم و بازسازی تاج دندان ها با آمالگام و کامپوزیت در سطوح مختلف دندانی، کشیدن دندان و جراحی دندان های نهفته و ضایعات دندانی و استخوانی، ارائه خدمات دندانپزشکی کودکان شاملِ آموزش روش های بهداشت دهان و پیشگیری از پوسیدگی، فلورایدتراپی، فیشور سیلنت، کشیدن دندان شیری، پالپوتومی و پالپکتومی دندان های شیری و ترمیم این دندان ها، ارائه خدمات تخصصی عصب کشی و عصب کشی مجدد، خدمات تخصصی لثه شاملِ جراحی افزایش طول تاج، کورتاژ لثه، جراحی های فلپ تمام فک و نیم فک، خدمات تخصصی ترمیم و زیبایی شاملِ بیلو آپ آمالگام، بیلو آپ نوری، آمالگام کراون، خدمات تخصصی جراحی فک و صورت شاملِ جراحی دندان عقل، جراحی سایر دندان های نهفته و جراحی ضایعات استخوانی از جمله خدمات بخش دندانپزشکی واقع در درمانگاه امام علی شیراز است.


برگزاری دورهمی مدیران ارشد با دندانپزشکان و دستیارانِ منطقه فارس 5
برگزاری دورهمی مدیران ارشد با دندانپزشکان و دستیارانِ منطقه فارس 4
برگزاری دورهمی مدیران ارشد با دندانپزشکان و دستیارانِ منطقه فارس 3
برگزاری دورهمی مدیران ارشد با دندانپزشکان و دستیارانِ منطقه فارس 1
برگزاری دورهمی مدیران ارشد با دندانپزشکان و دستیارانِ منطقه فارس 18
برگزاری دورهمی مدیران ارشد با دندانپزشکان و دستیارانِ منطقه فارس 17
برگزاری دورهمی مدیران ارشد با دندانپزشکان و دستیارانِ منطقه فارس 16
برگزاری دورهمی مدیران ارشد با دندانپزشکان و دستیارانِ منطقه فارس 15
برگزاری دورهمی مدیران ارشد با دندانپزشکان و دستیارانِ منطقه فارس 12  

۲ خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۱۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۱۷۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید